het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 16-10-07, 11:03   #211
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Ik weet hoeveel tijd erin gaat zitten om alle reakties in een Word document te plakken. Ik heb dat toen gedaan voor Macek, na zijn ongeluk (Pivonist) Fantastisch dat het je al gelukt is om het een en ander bij elkaar te zetten. Geef even aan waar je nog hulp bij nodig hebt en waarom je die andere topic geopend hebt, dat is mij nog niet helemaal duidelijk.
Oud 16-10-07, 11:23   #212
Actief Lid

Jan57's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Esthertje schreef:
Bericht bekijken
Geef even aan waar je nog hulp bij nodig hebt en waarom je die andere topic geopend hebt, dat is mij nog niet helemaal duidelijk.
Voorlopig even geen hulp meer nodig
Die andere topic geopend om mensen te zoeken voor hulp en aandacht te trekken voor het onderwerp (en zie, het werkt). Op dat moment geen tijd om de teksten te knippen. Door het wegvallen van een afspraak toch nog even tijd gevonden. Vandaar ..
Jan57 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 12:18   #213
Volwaardig Lid

Chip's avatar

Nationaliteit:
Vol verwachting..

Hoi Allemaal, Geweldig wat jullie allemaal aan het doen zijn. Ik ga jullie al bijna als familie beschouwen!!! Vol verwachting klopt ons hart.... Wat zouden Oom Jaap en Mila verrast zijn!! :fluister: (Uiteraard vertel ik hem van deze actie helemaal niks. Het moet een verrassing blijven.) Voor het programma lijkt het mij best bijzonder. Heel veel jonggeliefden en dan twee mensen van hoge leeftijd er bij.... *zucht* ik draaf alweer door...

Groetjes,

Chip
Chip is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 12:28   #214
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Haha Chip zo denk ik ook hoor, ik zit ook al weg te dromen, deze brief moet toch wel de aandacht vragen. Het is toch ook ontzettend bijzonder, deze situatie. Maar nou heb ik nog een vraagje aan Jan Nauta, je zegt ik heb geschreven naar Rtl, maar All you need is toch een programma van Sbs, die vallen toch niet onder Rtl of ben ik nou in het warretje, zie ik door de roze wolkjes het bos niet meer
Oud 16-10-07, 12:32   #215
Actief Lid

Jan57's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Esthertje schreef:
Bericht bekijken
Haha Chip zo denk ik ook hoor, ik zit ook al weg te dromen, deze brief moet toch wel de aandacht vragen. Het is toch ook ontzettend bijzonder, deze situatie. Maar nou heb ik nog een vraagje aan Jan Nauta, je zegt ik heb geschreven naar Rtl, maar All you need is toch een programma van Sbs, die vallen toch niet onder Rtl of ben ik nou in het warretje, zie ik door de roze wolkjes het bos niet meer
Die roze wolkjes spelen je parten denk ik. Ik ben er simpelweg ook achter gekomen door te Googlen op All You Need is Love en kwam toen op de site van rtl terecht. In mijn eerste mail aan Rtl noemde ik ook de naam van het programma. Zij hadden dan vast wel gereageerd dat zij dat niet maakten en ik bij sbs moest zijn, denk je niet.
Oud 16-10-07, 12:48   #216
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Toppie Jan, hou jij ons maar even met de voeten op de grond
Oud 16-10-07, 12:59   #217
Actief Lid

Jan57's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Esthertje schreef:
Bericht bekijken
Toppie Jan, hou jij ons maar even met de voeten op de grond
Da's het minste wat ik kan doen
Oud 16-10-07, 14:31   #218
Volwaardig Lid

Chip's avatar

Nationaliteit:
Update

Hoi Allemaal, Jan is niet meer te stuiten. Inmiddels heb ik de brief die hij namens jullie heeft gemaakt naar mij toegestuurd inclusief 8 bijlagen.

Ik heb alles op gekleurd papier afgedrukt (goeie tip Esthertje), zodat deze "roman"goed opvalt. Ik ga straks naar het postkantoor om de brief te laten frankeren en te versturen.Nu maar duimen dat de mensen van All you need is love het ook leuk vinden. Zij krijgen natuurlijk heel veel prachtige verhalen, die stuk voor stuk de moeite waard zijn. Maar één ding is zeker: jullie medeleven is óók een soort All you need is love!!!!
Dus: dit hebben wij al binnen!! Als blijkt dat het programma dit verhaal niet gebruikt, dan laat ik met Kerst alles over deze actie aan Oom Jaap lezen. Ik weet zeker dat hij dan ook heel erg gelukkig is!!

Groetjes,

Chip

Laatst aangepast door Chip; 16-10-07 om 14:43.
Chip is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 14:45   #219
VIP Lid

Liesje's avatar

Nationaliteit:
Chip, wat doe je nu als Oom Jaap weer wil zien wat zijn Vrienden van de Computer de laatste tijd allemaal doen... Misschien (inderdaad) een moderator vragen alle All-you-need-is-love-berichten te verwiijderen?
Liesje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 14:49   #220
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Waanzinnig Chip en Jan. Ik ben trots op jullie. Ik ben zo benieuwd. Ik ga beginnen met duimen en verwacht blaren te hebben zo rond kerst

Onderwerp-opties

Berichtregels