het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 15-10-07, 13:54   #201
Actief Lid

Jan57's avatar

Nationaliteit:
Ik heb het volgende berichtje van rtl ontvangen:

Goedemorgen Jan,

Hartelijk bedankt voor de e-mail.

Waarschijnlijk komt er een 'kerstspecial'.

Er is geen e-mailadres beschikbaar aangezien er geen redactie voor het programma aanwezig is. De brief komt voorlopig in het archief terecht.

U kunt de brief sturen naar:
Postbus 190
1430 AD Aalsmeer.

Wanneer het programma gaat terug komen met een 'kerstspecial' dan kunt u
in december een bericht terug verwachten.

Tevens raden wij u aan goed de media in de gaten te houden.

Meer informatie over RTL-programma kunt u vinden op de site: www.rtl.nl

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting

Nu vind ik het ietwat cryptisch omschreven. De mail komt in het archief, of moet ik nog een briefje schrijven? Waarom anders een adres erbij vermeld. Wat denken jullie. We kunnen namens de leden op het Tsjechisch forum een briefje schrijven of afwachten wat de mail brengt.
Jan57 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 13:58   #202
Super Lid

jan nijdam's avatar

Nationaliteit:
Als ik dit zo lees, moet je een brief schrijven. Elke redactie heeft waarschijnlijk een eigen emailadres, maar omdat er voor de specials geen vaste redactie is, kan de email nergens naar toe. Je brief komt in het archief en om zichzelf in te dekken, moet je zelf ook nog eventuele oproepen voor deze kerstspecial in de gaten houden.
Een brief schrijven dus.
jan nijdam is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 14:06   #203
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Jan Nauta schreef:
Bericht bekijken
We kunnen namens de leden op het Tsjechisch forum een briefje schrijven of afwachten wat de mail brengt.
Brief schrijven lijkt me handiger en maak hem lekker opvallend. Misschien alles over de topic van Ome Jaap uitprinten en in een gekleurde envelop met een briefje erbij namens alle forumleden. Helaas heb ik momenteel niet zoveel tijd je hierbij te assisteren. Misschien is er iemand anders die even kan helpen of misschien zeg je, ik knal me schouders er even onder. Ik vind het in ieder geval fantastisch!
Oud 15-10-07, 18:23   #204
Actief Lid

Jan57's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Esthertje schreef:
Bericht bekijken
Misschien alles over de topic van Ome Jaap uitprinten en in een gekleurde envelop met een briefje erbij namens alle forumleden. Misschien is er iemand anders die even kan helpen of misschien zeg je, ik knal me schouders er even onder. Ik vind het in ieder geval fantastisch!
Mischien kan een beheerder van het forum een samenvatting maken waarin in ieder geval alle belevenissen van Ome Jaap staan en de belangrijkste reacties daarop. In een word document naar mij mailen. Alles uitprinten lijkt me een beetje veel. Rtl moet het wel willen lezen.

Ik wil dan wel een brief schrijven en versturen naar rtl. Wanneer een aantal mensen zich aanbieden kunnen die de brief eerst lezen en die kan na een finale toestemming van Chip worden verstuurd.
Oud 16-10-07, 07:15   #205
VIP Lid

Nationaliteit:
Ik vind het fantastisch idee en ik hoop, dat het gaat lukken!!! Het verhaal van Oom Jaap is gewoon hartverwarmend en als dit niet bij de redactie zal aanslaan, dan begrijp ik het gewoon niet!

Dus ik zal duimen!!!
Oud 16-10-07, 09:05   #206
Nieuw Lid

jesmer's avatar

Nationaliteit:
hallo Jan

Hé Jan,

Hier mede-cursist Jesmer, leuk initiatief, ben benieuwd of ze het mee nemen in het programma. ehhh, moet jij niet studeren?

Groet Jesmer

Tot dinsdag bij de cursus Tsjechisch in Leeuwarden!
jesmer is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 09:16   #207
Actief Lid

Jan57's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
jesmer schreef:
Bericht bekijken
Hé Jan,

Hier mede-cursist Jesmer, leuk initiatief, ben benieuwd of ze het mee nemen in het programma. ehhh, moet jij niet studeren?

Groet Jesmer

Tot dinsdag bij de cursus Tsjechisch in Leeuwarden!
Ja hoor, doe m'n best. Dit kon er nog wel even bij.

Zie je dinsdag
Oud 16-10-07, 09:25   #208
Actief Lid

Jan57's avatar

Nationaliteit:
Samenvatting en brief

Ik heb zelf inmiddels een samenvatting geknipt van de verhalen die chip op het forum heeft geplaatst over Oom Jaap en een briefje aan rtl geschreven. Ik mail de brief met de bijlagen eerst naar Chip toe. Hij kan dan eventueel wijzigingen aanbrengen voordat de brief wordt verstuurd.

Na zijn toestemming zal ik de brief op het forum plaatsen zodat jullie ook op de hoogte zijn. Hij wordt tenslotte ook namens jullie verstuurd.

Daarna is het een kwestie van afwachten.
Oud 16-10-07, 09:32   #209
Actief Lid

Liesje's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Jan Nauta schreef:
Bericht bekijken
Mischien kan een beheerder van het forum een samenvatting maken waarin in ieder geval alle belevenissen van Ome Jaap staan en de belangrijkste reacties daarop. In een word document naar mij mailen.
Kan je dat niet zelf?
Liesje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 09:43   #210
Actief Lid

Jan57's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Liesje schreef:
Bericht bekijken
Kan je dat niet zelf?
Heb ik inmiddels gedaan, Liesje. Maarre heb natuurlijk ook meer te doen dan alleen het Tsjechisch forum. Alle hulp is (was) welkom.

Laatst aangepast door Jan57; 16-10-07 om 10:24.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels