![]() |
|
|
#181 |
|
Legende
|
Chip dank u voor het bericht.
We weten als Mila naar Nederland komt, het niet aan de nodige steun zal ontbreken. Er zal wel iemand bereid zijn om een "handje" toe te steken. Groetjes aan oom Jaap.
|
|
|
#182 |
|
Forum Freak
|
Jemig, wat ontzettend spannend, ik hoop dat het gaat lukken om Mila bij Ome Jaap te krijgen. Ik ga in ieder geval alvast duimen. Dank je wel Chip, voor deze fijne update. En Ome Jaap, als u dit leest, een dikke
van mij!
|
|
|
|
#184 |
|
Forum Freak
|
Ik ben heel benieuwd of Mila kan komen dit jaar. Ik hoop het van harte voor ome Jaap.
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Volwaardig Lid
|
Update 9 oktober 2007
Hoi Allemaal,
![]() Hoe gaat met jullie allemaal?? Lekker genoten in/met Tsjechië? ![]() Jullie hebben al even niks gehoord. Niet ongerust zijn hoor. Er is eigenlijk weinig nieuws over Oom Jaap te melden. Het gaat nu redelijk goed met hem. Hij is de afgelopen paar maanden wel erg onrustig geweest. Het vreet aan hem dat hij niet meer mobiel is en daardoor niet zelfstandig ergens meer heen kan. Hij heeft natuurlijk nog steeds telefonisch contact met Mila, maar het liefst gaat hij er natuurlijk weer een tijdje heen. Maar dat gaat hij echt niet meer redden, wij hebben heel wat met hem moeten praten om hem dat duidelijk te maken. Sja lopen in een gelijkvloers huis gaat prima, maar buiten is het een ander verhaal. Hij snapt dat zelf ook wel, maar ja…. zijn geest is nog sterk en dan denkt hij dat hij alles nog kan. Hij heeft gevraagd of Mila naar Nederland kan komen. Maar ook zij tobt met haar gezondheid, dus die kans is erg klein. Hij is op dit moment weer een stuk vrolijker, wij hebben het aantal bezoekjes aan hem wat opgevoerd, dan heeft hij wat vaker wat te kletsen en elke avond bel ik nog even met hem. Ook mijn schoonzus komt er elke week en doet dan de was en de boodschappen voor hem. Jullie moeten de hartelijke groeten van hem hebben. Hij heeft het nog steeds over “zijn vrienden van het internet”. Grappig hè ? Dit was het dan weer. Hartelijke groeten van Agnes en mij. ![]() |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Volwaardig Lid
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Forum Freak
|
Leuk joh, dat we met zijn allen nog zo'n indruk hebben kunnen maken. Heel stiekem hoop ik dat Mila's gezondheid het toelaat om nog even naar Nederland te komen, je weet maar nooit. Is het niet wat voor All you need is love, zo rond de kerst
Dank je wel Chip voor je update.
|
|
|
|
#189 |
|
Legende
|
Mooi te horen dat alles goed gaat. Vertel maar dat we nog steeds nagenieten van het hele verhaal en doe de groeten.
|
|
|
#190 |
|
Forum Freak
|
Chip, hartelijk bedankt voor je berichtje. Fijn om te lezen dat het goed gaat met Ome Jaap. Doe hem maar de hartelijke groeten en ik hoop dat hij en Mila elkaar toch nog een keer kunnen ontmoeten.
groetjes Jeanne |
|
|
|