![]() |
|
|
#171 |
|
Volwaardig Lid
|
Even een berichtje over Oom Jaap.
(Ik zou er wel 4 bladzijden van vol kunnen typen, maar ik hou het "kort" )Op 29 april 2007 zijn wij naar Het Kasteel geweest. Het was een emotioneel weerzien met zowel de buurt waar Oom Jaap is opgegroeid als met Het kasteel. Wij werden via de hoofdingang in het oude gedeelte ontvangen. Oom Jaap kwam al snel met zijn foto's enz uit de oude doos. Hij had een geïnteresseerd publiek. Na de koffie met cake gingen wij richting tribune. De aanblik van het volledig veranderde stadion was voor hem overweldigend. Wij zaten op een prima plek (zie foto). Bij het binnenkomen van het elftal zong Oom Jaap uit volle borst het Spartalied mee. Vooral bij het luidkeelse slot: SP-AR-TA was hij zichtbaar ontroerd. Tijdens de wedstrijd zat hij als een beroepscoach de wedstrijd te analyseren en "commentaar" te geven. Sparta won uiteindelijk met 1-0 van RKC-Waalwijk. Na de wedstrijd hebben wij een "rondrit" door zijn oude wijk (prachtig gerenoveerd overigens) gemaakt. De indrukken maakten heel veel los bij hem en hij bleef maar dingen uit zijn jeugd vertellen. Geweldig!!Thuis plofte hij doodmoe maar zielsgelukkig op de bank neer. Tot op de dag van vandaag vertelt hij alles van die dag aan iedereen die het horen wil (of ze willen of niet overigens ). Zo.... dit was dan weer even een stukje "Oom Jaap" . Bedankt voor de felicitatie's met mijn verjaardag.Hartelijke groeten van Oom Jaap en natuurlijk van mij: Chip ![]() |
|
|
|
|
|
#172 |
|
Forum Freak
|
De groeten terug natuurlijk en jij van harte gefeliciteeerd met je verjaardag, maak er ook een fijne dag van!!
![]() |
|
|
|
|
|
#173 |
|
Forum Freak
|
Chip van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nu krijgen wij het kadootje
Het mooie verhaal en de foto van Oom Jaap bij Sparta, heerlijk. Ben zo blij dat hij genoten heeft. Dank je wel dat je dit weer met ons hebt willen delen ![]()
|
|
|
|
#174 |
|
Pivonist
|
Weer een mooie bladzijde uit een schitterend boek, en Chip een fijne verjaardag toegewenst
|
|
|
|
#175 |
|
Super Lid
|
Chip gefeliciteerd met je verjaardag,
Wat heerlijk dat oom Jaap dit nog allemaal mag meemaken, wat zal hij ongelooflijk genoten hebben.Nou ja dat is ook wel te zien op de foto, het straalt er vanaf.
|
|
|
|
#176 |
|
Forum Freak
|
Chip, leuk om weer wat van Ome Jaap te lezen. Hij geniet er duidelijk van.
En jij natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid gewenst. groetjes, ook aan Ome Jaap Jeanne |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Actief Lid
|
Chip, als ik Ome Jaap was sleet ik lekker mijn laatste dagen met Mila in de boomgaard.........
Prachtig verhaal!
|
|
|
#179 |
|
Lid
|
Chip het is al laat, maar ik wil je toch wel even feliciteren met je verjaardag. Wat een geweldig verhaal over dat Sparta. Ik fiets toevallig regelmatig langs HET KASTEEL naar mijn werk en nu is het nog leuker fietsen daar, omdat ik weet dat die Ome Jaap daar zo'n leuke dag heeft gehad. En dan ook nog een mooie foto van ome Jaap.
Doe Ome Jaap de groeten maar en geniet maar van elkaar, want volgens mij hebben jullie een hele goede en bijzondere band. Genieten voor alle lezers.
|
|
|
#180 |
|
Volwaardig Lid
|
Het was vandaag 1ste Pinksterdag en wij hebben Oom Jaap een dag "op bezoek" gehad. Hij heeft genoten...en wij ook! Het is een dankbare blije man, die weer lekker de hele dag heeft kunnen kletsen. Wij hebben er "tuut-oren" van gekregen.
![]() Oom Jaap heeft op zijn gemak op dit forum alle reactie's op zijn reis en daarna zitten lezen. Hij was erg ontroerd en kan het nog steeds niet bevatten, dat zoveel mensen om hem geven!:snik: Hij groet jullie hartelijk. Vandaag heeft hij de knoop doorgehakt. Hij heeft zelf besloten om niet meer naar Tsjechië te gaan. Hij is daar verdrietig om, maar zijn gezondheid is behoorlijk achteruit aan het gaan. Gelukkig wonen Agnes zus en wij vlakbij , zodat wij vaak naar hem toe kunnen om hem te helpen . Hij kan dan in ieder geval nog in zijn huis blijven wonen. Het zou op dit moment onverstandig zijn om de reis naar Tsjechië weer te maken. Hij hoopt dat Mila wél naar Nederland kan komen. Er gaat deze week een brief naar haar en de familie toe.--wordt vervolgd-- Groetjes, ![]() Chip |
|
|
|