|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#161 |
|
Actief Lid
|
Ja dank je voor je berichtje ik zag dat je online was en was benieuwd.
groetjes Cees
|
|
|
#162 |
|
Super Lid
|
Ik had dit verhaal van oom Jaap dus nog helemaal niet gelezen.
Wat 'n prachtverhaal.Jammer dat het er naar uit ziet dat ze elkaar niet meer zullen zien,Mila en oom Jaap.Maar wat ze gehad hebben zal 'n zoete herinnering blijven.
|
|
|
|
#163 |
|
Forum Freak
|
Hoi Chip,
Ik lag vannacht nog te denken "hoe zou het nou met Ome Jaap en zijn Mila gaan?" en nu net lees ik je berichtje. Wat een toeval. Leuk om weer eens wat te lezen van hen. Doe ome Jaap maar de groeten van mij. Groetjes Jeanne |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Actief Lid
|
Hoi Chip,
Wat leuk om weer wat over oom Jaap te lezen. Ik zie dat jullie goed voor hem zorgen, petje af! Ik wilde je nog schrijven, maar je ziet wat ervan gekomen is... Heel veel groeten aan hem van ons allemaal, Lisa, Michal en de jongetjes
|
|
|
#165 |
|
Actief Lid
|
Wat fijn om te lezen dat jullie zo goed voor Oom Jaap zorgen. Hij verdiend het om zo in de watten gelegd te worden. Mijn complimenten voor jullie!!
Jammer dat zijn leeftijd nu toch parten gaat spelen en dat hij zijn geliefde waarschijnlijk nooit meer zal ontmoeten. Maar zijn herinneringen neemt niemand hem meer af! Groetjes Jolanda |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Legende
|
Chip doe de groeten aan oom Jaap van zijn "computervrienden". Als er iets is laat het ons zeker weten.
|
|
|
#167 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik ga de hartelijke groeten van jullie doen!! Het zal hem zeker goed doen.
Ehm... wat jullie geloof ik nog niet weten is, dat Oom Jaap in de jaren 30 één van de beste voetbalspelers van Sparta was( eredivisie Rotterdam). Tijdens een wedstrijd met Feijenoord is hij "vakkundig" uitgeschakeld, waardoor hij zijn leven lang een stijf been heeft overgehouden. Voetballen was voorbij. Hij was aanvoerder van het elftal wat landskampioen werd. Trots laat hij iedereen de foto nog zien waarop hij met ( wie weet nog wie het was ) Prins Hendrik staat. Ook de stewardessen vorig jaar op Schiphol. (oeps o, ja ik vertelde het al zie het bericht op 26-04-06) Nu komt het geheim!!! Hij weet nog van niks!! Ik (vervelend dat woordje "ik")heb vandaag contact gehad met Sparta en heb gevraagd of hij nog eens terug mag naar "Het Kasteel" (stadion van Sparta). Wij zijn samen uitgenodigd voor de slotwedstrijd van dit seizoen: Sparta tegen RKC. GEWELDIG!! a.s. zondag ga ik het hem vertellen. Vanmiddag belde ik hem om hem uit te nodigen voor een daagje bij ons. Gna gna...maar eerst als VIP naar Sparta... Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes, Chip |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Super Lid
|
Wat leuk Chip,wat zal oom Jaap in de wolken zijn met zo'n verrassing.
Ik ben trouwens ook eens op "het kasteeltje"geweest. Heel erg gezellig moet ik zeggen.
|
|
|
|
#170 |
|
Forum Freak
|
Wat ontzettend gaaf Chip! Kun je het misschien regelen om een fotootje te maken tijdens deze dag en deze hier plaatsen
Dan genieten we allemaal mee.
|
|
|
|