|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#141 |
|
Actief Lid
|
Doe hem de hartelijke groeten van ons, Chip! Ik kreeg gistermiddag nog een bericht van Iva dat alles goed gegaan was met het inchecken. Een mooi feest gewenst voor zondag!
Lisa en Michal
|
|
|
#143 |
|
Legende
|
Fijn te horen dat alles goed verlopen is en dat oom Jaap terug in zijn eigen vertrouwde omgeving kan bijkomen. Hij zal beslist heel veel te vertellen hebben aan familie en vrienden. Hij zal ook nog wel een verhaal voor ons in petto hebben denk ik. Alvast een fijn feest voor zondag gewenst.
|
|
|
#144 |
|
Actief Lid
|
proficiat oom Jaap
Hallo Chip,
Goed hoor, dat oom Jaaps avontuur zo veilig en prettig is verlopen. Ik wens hem toe dat hij nog een tijdje echt kan genieten en misschien zelfs nog een keer kan gaan (of Mila kan ontvangen). Leuk om te zien wat een goede familieband jullie hebben. Fijne verjaardag zondag voor oom Jaap en de familie en vrienden. groetjes, Loek en Ria ![]() |
|
|
|
|
|
#145 |
|
VIP Lid
|
Wens oom Jaap van ons ook maar een goede verjaardag! En hij zal wel heel veel te vertellen hebben nu het gewoon weer in Nederlands kan. Leuk dat hij zo verwend is met de kadootjes van Mila, wij hebben in ieder geval genoten van het hele gebeuren en hopen nog vaak iets over oom Jaap te lezen hier op het forum.
|
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
leuk verhaal
![]() |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Forum Freak
|
Chip, ook ik wil jullie bedanken dat je zo uitgebreid verhaald hebt van de reis van ome Jaap. Ik heb ervan genoten!!!
|
|
|
#149 |
|
Forum Freak
|
Jeanne, ik heb net in de ledenlijst naar Chip gezocht en zag dat hij na 2 augustus niet meer op het forum is geweest, dus ik ben benieuwd of hij je berichtje nog een keertje leest.
Ik ben trouwens ook wel nieuwsgierig hoe het met Oom Jaap en Mila gaat.
|