|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#131 |
|
Volwaardig Lid
|
Laatste nieuws van Oom Jaap en Thijn
Ik werd net opgebeld door mijn dochter. Thijn heeft de operatie prima doorstaan. De artsen zijn dik tevreden en waren blij dat mijn dochter en schoonzoon direct met Thijn naar het ziekenhuis waren gegaan.
Komende nacht mogen de slangetjes verwijderd worden en als alles goed gaat kan Thijn morgen weer beginnen met drinken. Als dat allemaal lukt mag hij zondag misschien al naar huis!! Ik heb zojuist nog even gebeld met Oom Jaap. Hij doorstaat de hitte goed. Hij zit bijna de hele dag lekker in de schaduw onder de bomen in de tuin. Hij is zich al geestelijk aan het voorbereiden op de terugreis. Zijn enige zorg is nog steeds dat er niemand van de KLM op hem wacht die hem naar het vliegtuig begeleidt.Maar dat gaat vast wel goed komen. ![]() Jullie hebben de hartelijke groeten van Oom Jaap. Groetjes, Chip ![]() |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Actief Lid
|
fijn bericht
Hallo Chip,
Fijn te horen dat het met Thijn goed komt. En oom Jaap: hij weet nu dat er veel mensen met hem meeleven en dat zal vast ook wel tijdens zijn reis zo gaan. Heb vertrouwen! Veel plezier van je family! Loek en Ria |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Actief Lid
|
Hoi Chip,
Fijn te horen dan Thijn de operatie goed heeft doorstaan. Het is ook niet niks voor zo'n klein hummeltje. Ik hoop echt voor je dat hij zondag weer naar huis toe mag. Oom Jaap hoeft zich denk ik geen zorgen te maken want als alles weer zo goed geregeld wordt door jullie als op de heenreis dan komt alles goed! |
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Volwaardig Lid
|
Aftellen begonnen.......
Hoi Allemaal,
Ongelooflijk snel gaat de tijd! Het lijkt nog maar gisteren dat ik mijn "noodkreet" hier plaatste!! En nu.....Oom Jaap is aan het inpakken, voor zijn terugreis. Het afscheid zal best wel weer moeilijk worden denk ik...:traan: Ik wacht nog op antwoord van de KLM. Als ik vanavond nog niks gehoord heb bel ik nog even, komt vast wel goed . Uiteraard hou ik jullie op de hoogte!!Thijn is weer thuis!!!!!!! Hij ziet er heel erg uitgerust uit en is geen gram afgevallen. Thuis kan hij nu knuffelend, lekker bijkomen van de ingreep en de schrik.Wij zijn erg blij dat het zo goed is afgelopen. Alle lof voor de verpleging van het Juliana Kinderziekenhuis in Den Haag! ![]() Tot gauw.. Chip ![]() |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Actief Lid
|
Wat fijn dat Thijn nu thuis geknuffeld kan worden. Hopelijk wordt het een gezonde sterke bink zonder verdere operaties.
Ik denk ook wel dat Oom Jaap met moeite afscheid zal gaan nemen van zijn Mila. 3 maanden bij je geliefde zijn en dan afscheid moeten nemen, dat lijkt me verschrikkelijk. Hij zal misschien ook wel denken dat dit waarschijnlijk de laatste keer is dat hij haar ziet, gezien de hoge leeftijd van hen beide. Maar deze 3 maanden pakt niemand hen meer af. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Volwaardig Lid
|
Terug in Nederland!!
Hallo allemaal,
Gisteren hebben wij Oom Jaap opgehaald op Schiphol. Zijn toestel kwam 15 minuten eerder aan dan gepland. Om 16.20 is hij geland. De reis was prima verlopen. In Tsjechië is hij tot en met het inchecken geholpen door Mila's familie. De KLM heeft hem daarna direct opgevangen en meegenomen naar het vliegtuig. De reis is probleemloos gegaan. Aan boord zat hij onder het genot van een glaasje wijn gezellig te kletsen met zijn medepassagiers. Het was voor hem wel erg fijn dat hij weer Nederlands kon spreken. Voor hij er erg in had zette de piloot de landing al in op Schiphol. Ook daar is hij prima opgevangen door het personeel. Hij glunderde toen hij Agnes, onze jongste van 9: Jonah en mij zag staan. Wij waren blij dat hij gezond en wel weer terug was. Oom Jaap ziet er prima uit. Hij heeft de hele rit naar huis honderduit gekletst Voor wij hem thuis brachten zijn we onderweg eerst ergens lekker gaan eten met hem, waarbij hij zat te genieten van een koud biertje. Toen wij bij hem thuis kwamen begrepen wij waarom zijn koffers zo zwaar waren. Oom Jaap wordt a.s. zondag 93 jaar en hij had alvast cadeautjes gekregen van Mila en haar familie. Onderandere: 5 flessen wijn, likeur en een soort champagne. Tot zover even het verhaal van de terugreis. --wordt vervolgd-- |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Actief Lid
|
Wat fijn dat Oom Jaap weer in Nederland is en dat alles goed gegaan is. Zondag 93.
Wij hebben zondag ook feest. Onze zoon wordt dan 15. Wat een verschil he? Wij vertrekken zondag naar Tsjechië dus bij deze feliciteer ik Oom Jaap alvast met zijn 93e verjaardag. Wat een krasse man, petje af hoor, voor hem maar ook voor alles wat jullie voor hem doen![]() |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Forum Freak
|
Wat een goed nieuws dat de terugreis zo goed verlopen is, nou de komende dagen zullen de verhalen wel loskomen. Veel plezier zondag en geef Oom Jaap maar een kus
![]()
|
|
|
|
#140 |
|
Moderator
|
Ik heb alle berichten gevolgd. Een mooi verslag Chip. Ik ben benieuwd naar het volgende Tsjechische avontuur van oom Jaap
|
|
|
|