![]() |
|
|
#121 |
|
Actief Lid
|
Wat leuk dat je opa geworden bent Jaap Chip! Hartelijk gefeliciteerd! Ik ben ook blij te horen dat het goed is met oom Jaap. Als het goed is krijgt hij vandaag een pakket grote foto's van ons met de post, dan heeft hij een leuke herinnering. Iva zei dat ze hem bij vertrek ook een cd-rom met foto's mee zou geven, omdat het geen doen is om alles per mail te sturen. Dus heb jij ook vast wat om naar uit te kijken.
|
|
|
#127 |
|
Volwaardig Lid
|
Hoi Jol@nda en de andere fans van Oom Jaap ,
Toeval bestaat niet! Ik kan je vragen heel actueel beantwoorden. Oom Jaap: Het gaat goed met hem. Hij heeft het nog steeds erg goed naar zijn zin. Hij krijgt alleen wel erg heimwee naar huis, naar ons. Zijn gezondheid gaat prima. Hij is voor controle naar het ziekenhuis geweest en alles is weer oké. Het enige wat hij erg jammer vindt is dat hij bijna niet kan lopen. Hij krijgt het dan benauwd. Komt denk ik ook door de hoge temperatuur en de klimmende straten. Aan aandacht en verwennerij heeft hij geen gebrek. "ik heb de hele kersenboom leeg gegeten" vertelde hij lachend. Maar ja.... de tijd zit er bijna op. Hij ziet nu al een beetje tegen de terugreis op en of het allemaal soepel zal gaan. Maar dat komt vast wel goed. Ik ga maandag weer met de
KLM
bellen om er zeker van te zijn dat hij in en uit het vliegtuig geholpen wordt in Praag en Amsterdam. Thijn: Met mijn kleinzoon Thijn gaat het even iets minder goed. Hij is maandag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Gisteren is hij per ambulance vervoerd naar het kinderziekenhuis Juliana in Den Haag. Hij blijkt een afsluiting te hebben van zijn maag naar zijn darmen. Op dit moment ( woensdag 16.12uur) wordt hij geopereerd.Het schijnt een eenvoudige operatie te zijn, maar wij zijn erg geschrokken... zo'n jochie van 3 weken oud.:snik: Vanavond weten we of alles goed is gegaan. Verder even geen nieuws. Hartelijke groeten van Oom Jaap en mij. ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Actief Lid
|
Jee, dat is schrikken zeg. Zo'n klein hummeltje en dan al een operatie. Hopelijk kun je ons van de week melden dat alles goed gaat met Thijn.
Veel Sterkte! Fijn dat het nog steeds goed gaat met oom Jaap. Ik geloof best dat hij wat moeite heeft met het warme weer. Dat hij heimwee heeft naar jullie kan ik me wel voorstellen. Volgens mij kan hij geen betere neef hebben!!! |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Volwaardig Lid
|
jeminee dat was vast even schrikken met die kleine thijm maar jullie zullen vast de moed niet opgeven en weet dat iedereen van het forum met jullie meeleven sterkte maar dat zal best lukken en de groeten aan oom jaap
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Forum Freak
|
Wat lekker dat oom Jaap het nog zo naar z'n zin heeft en maar goed toch dattie een beetje heimwee heeft, anders zou die misschien niet meer terug willen komen. En veel sterkte met de kleine, laat idd snel horen dat alles goed is, want dit is wel eng hoor.
|
|