|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#111 |
|
Volwaardig Lid
|
Laatste nieuws
Hoi allemaal,
Ik heb zojuist Oom Jaap aan de telefoon gehad. Hij maakt het goed. Hij kan jammer genoeg bijna niet meer lopen. Zijn ene been dat altijd nog goed was laat het eventjes afweten. Verder gaat het goed. Hij geniet nog steeds van het bezoek van Lisa en haar familie. Dat heeft hem erg goed gedaan! Hij heeft een brief gekregen van Pelhrinov dat vind hij heel erg fijn! Bedankt Jeanne!! je hebt hem blij gemaakt! Verder zat hij te mopperen op het Nederlands elftal. Volgens hem ( hij is ten slotte oud-voetballer van Sparta) hebben ze niet best gespeeld en heeft hij de TV maar afgezet * grijns* Allemaal de groeten van hem en natuurlijk van mij..... Chip |
|
|
|
|
|
#112 |
|
VIP Lid
|
Leuk om weer iets van oom Jaap te horen Chip! Gaat het weer goed komen met zijn been? Wat betreft voetbal heeft hij een beetje gelijk, ze hebben niet echt voortreffelijk gespeeld maar gelukkig wel gewonnen.
Groetjes Elly
|
|
|
#114 |
|
Pivonist
|
Weet oom Jaap en Mila al dat zij de "lovers" zijn op het Forum, van harte en gegund oom Jaap, neem een Pivo van mij en verwen Mila en geniet, ik vind het schitterend!
|
|
|
|
#115 |
|
VIP Lid
|
Schitterend toch,als ik de fotos bekijk,een leuk stel die in stilte genieten van hun oude dag
Maar hopen dat zen been nog beter word Gewoon laten genieten want de liefde druipt eraf,en liefde doet wonderen is het spreekwoord zodus wie weet wat er nog komt |
|
|
|
|
|
#116 |
|
VIP Lid
|
Oom Jaap ziet er net zo uit als ik me had voorgesteld. Ik vind het nog steeds een prachtig verhaal. Groetjes aan Oom Jaap en zijn Mila!!
|
|
|
#117 |
|
Volwaardig Lid
|
Effe bijpraten.....
Hoi allemaal,
Vanavond heb ik gebeld met Oom Jaap. Hij vertelde dat hij in blakende gezondheid is. Zijn longproblemen zijn gelukkig over. Hij geniet nog steeds met volle teugen, maar liet wel merken dat hij ons in Nederland mist. Ik kon hem blij maken: Mijn dochter is dinsdag bevallen van een kerngezonde zoon: Thijn. Dus ik ben Opa geworden en Oom Jaap oud-oud oom!! ![]() Is het geen plaatje???? Groetjes, Opa Chip |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Forum Freak
|
Ja, hij is prachtig!!! Dat hij maar een beetje op zijn opa en zijn oud-oud oom Jaap mag lijken, dan wordt het een "best" mens!!
|