![]() |
|
|
#102 |
|
Legende
|
Ik ben er zeker van dat het bezoek van Lisa hem er terug helemaal bovenop zal helpen. Doe hem alvast de groeten en dat hij het rustig aan doet.
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Actief Lid
|
Vanmiddag zijn we bij oom Jaap en Mila geweest. Het gaat weer prima met hem en alle fans krijgen de hartelijke groeten. Morgen een wat langer verslag!
|
|
|
#105 |
|
Actief Lid
|
Op bezoek bij oom Jaap
Omdat oom Jaap afgelopen weekend in het ziekenhuis heeft gelegen besloten we maar eens te gaan kijken in Nový Bor hoe het nu met hem is. Gelukkig troffen we hem aan in prima gezondheid en met een nog beter humeur. Hij kan nog geen grote stukken lopen, omdat hij door de ontsteking aan zijn longen nog kortademig is, maar als je met hem zit te praten merk je helemaal niks aan hem.
Toen we aankwamen zat hij lekker in de tuin. Dat mocht eigenlijk niet van de dokter vanwege de antibiotica, maar met zulk heerlijk weer en het mooie uitzicht op de bergen rondom lijkt het mij slechter voor de gezondheid om binnen te zitten en dat vond hij zelf duidelijk ook. Na een tijdje kwam ook Mila naar buiten. "Daar komt mijn vriendin!", zei oom Jaap met een knipoog. Echt leuk om ze samen te zien. Ze vertelden allebei over hun "lovestory", die begon aan de lopende band bij Daimler-Benz. "Maar ik kon natuurlijk geen gekke dingen doen, want ik was getrouwd," vertelde oom Jaap erbij - weer met een dikke knipoog. Ondanks dat Mila's Duits niet zo goed is, is het duidelijk dat ze het geweldig kunnen vinden samen. Oom Jaap vertelde ook nog over zijn verblijf in het ziekenhuis. Helaas sprak daar alleen de nachtzuster wat Duits, waardoor het maar een eenzame bedoening was. Het eten was ook erg slecht (wie weleens in een Tsjechisch ziekenhuis heeft gelegen weet dat dit geen overdreven geklaag is!!!). Míla's kleindochter Iva en haar man Jiøí zijn ook geweldig voor oom Jaap en Míla. Ze wonen met zijn allen in een leuk huis met een grote tuin. Oom Jaap vertelde vol trots over de kleine schoonheidssalon die Iva een half jaar geleden geopend heeft op de benedenverdieping. "Ik begon mijn schildersbedrijf ooit met 500 gulden, dus heb ik haar ook maar 500 euro gegeven als startkapitaal," vertelde hij. Kortom, hij is echt onderdeel van de familie en je kunt zien dat hij zich er helemaal thuis voelt. Ondertussen snapt hij nog steeds niet dat hun verhaal zo'n succes heeft op dit forum, maar hij vindt het wel erg leuk en doet iedereen de hartelijke groeten. Op de onderstaande link staan een paar foto's van gisteren: http://tim.fikejs.cz/thumbnails.php?album=7
|
|
|
#106 |
|
Actief Lid
|
Die oom Jaap is een geweldige man met kleine pretoogjes
Fijn dat het alweer wat beter met hem gaat en dat jij dat ons in dit verslag verteld hebt. Leuke foto's heb je gemaakt Lisa. Nu weten we ook hoe Mila eruit ziet. Ze zijn een mooi stel ![]() |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Legende
|
Leuke foto's Lisa, ik wist dat jij oom Jaap ter harte zou nemen en hem en Mila een fijn samenzijn zou bezorgen. Mooi dat bezoek en die foto's.
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Volwaardig Lid
|
Lisa bedankt..
Hoi Lisa, ik wil je ook via het forum nog eens laten weten dat Agnes en ik erg blij zijn met je bezoek aan Oom Jaap. Wij zijn nu weer helemaal gerustgesteld.
![]() Ik prijs de dag dat ik "het lef had" om op dit forum mijn "noodkreet" te plaatsen!!! Als de hele wereld zo om zou gaan met elkaar, was er nooit meer oorlog!! Bedankt: Klara, Lisa en Pasqual en alle anderen voor de hulp en het medeleven met ons. Het lijkt wel of wij in een soort familiefilm zitten!! Jullie mogen best trots op jezelf zijn!!!! ![]() --wordt vervolgd-- |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Forum Freak
|
Wat wordt ik toch weer ontzettend blij als ik deze berichten lees, ik vind het echt allemaal geweldig. Hier krijg ik nou een gelukkig gevoel van, van binnen.
![]()
|
|