|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#93 | ||
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
.... ik wist dat het gevraagd zou worden... dus heb ik tijdens het gesprek, alvast van iedereen de groeten gedaan![]() Citaat:
...het is dan ook een echte lieverd....wij doen het heel erg graag voor hem!! Dankzij jullie hulp geeft het Oom Jaap en ons een heel rustig en veilig gevoel ![]() |
||
|
|
|
|
|
#95 |
|
Volwaardig Lid
|
Minder leuk nieuws...
Hallo Fans van Oom Jaap,
Vandaag heb ik telefonisch contact gehad met Oom Jaap, mijn gevoel zei mij dat er iets aan de hand was..... en helaas... Hij was tijdens een wandeling onwel geworden. In eerste instantie vertelde hij dat hij een licht hartinfarct had gehad. Na contact met Lisa in Praag bleek dat hij dat verkeerd had begrepen. De kleindochter van Mila had met Lisa gebeld. Oom Jaap had een ontsteking aan de longen. Hij heeft een aantal dagen in het ziekenhuis in de buurt van Nový Bor gelegen. Inmiddels is hij weer bij Mila thuis. Ze zijn allemaal erg geschrokken.... en wij ook . Vanmiddag was hij nog erg aangeslagen, maar toen ik hem vanavond nog even belde was hij al weer een stuk vrolijker. Het contact met Agnes en mij doet wonderen, zei hij... Het is voor ons een hele rust dat Lisa er voor hem en voor ons in zijn buurt is. Zij heeft aangeboden om zondag bij hem op bezoek te gaan. Dat vinden wij heel erg fijn! Dan weten wij in ieder geval hoe hij er aan toe is! Wij houden jullie weer op de hoogte.Hartelijke groeten, Chip ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Forum Freak
|
Chip, bedankt voor je berichtje. Dat was even schrikken toen ik de kop van je berichtje las. Gelukkig dat Lisa je gerust kon stellen.
Wens ome Jaap van harte beterschap als je hem weer spreekt. Jeanne |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Volwaardig Lid
|
Leuk!! Ik weet zeker dat hij dat enorm leuk vindt!!!! Bedankt!!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Forum Freak
|
Jemig, is dat even schrikken, maar gelukkig is hij nu weer bij Mila thuis in goede handen. Laten ze hem maar flink vertroetelen. Wens hem als je de gelegenheid hebt beterschap en een goed en gezond vervolg van zijn verblijf.
![]()
|
|