![]() |
|
|
#11 |
|
Legende
|
We kunnen er op wachten...
![]()
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
vervolg 2
Vervolg 2.
Na het gehol met en door de metro en het goede reisadvies van de vriendelijke loketjuffrouw die me direct naar het goede perron verwees, had ik nog drie kwartier om mij te verpozen op het station. Kocht een broodje en een flesje "drinken" en begaf me daarna naar perron 2 waar net de trein uit Plzen aankwam. Een moderne trein met bestemming Plzen-Domaslice-Nurnberg (Duitsland). Een schoonmaakploeg van voornamelijk vrouwen snelde in sneltreinvaart door de trein, waarna de passagiers konden instappen. Ik nam plaats in het eerste de beste compartiment bestemd voor 5 passagiers. Nestelde mij bij de deur aan het gangpad. Even later kwam een jonge vrouw binnen. Naar schatting een jaar of 30, Zeer kort geknipt maar verzorgd kapsel. Gekleed in een driekwart leren jas met bijpassende laarsjes. Ze had een uitdrukking op haar gezcht van:"je hoeft mij niks meer te vertellen". Ze hing haar dure leren jas aan het haakje.Ook zonder jas( of juist misschien wel daarom) was zij zeer bezienswaardig. Gekleed in een heup-spijkerbroek en een kort strak bruin truitje met halskraagje. Het truitje liet niets aan mijn verbeelding over. Haar boezem kwam er voortreffelijk in uit en waar de welving van haar borsten begon eindigde haar truitje, zodat een groot gedeelte van haar buik zichtbaar was. Ik kreeg het er benauwd van. Maar het werd nog erger!.... Vlak voor mij rommelde zij in haar handtas waardoor een groot gedeelte van haar rug en billen zichtbaar was. Een keurig touwtje vanuit haar bilnaad versierde het geheel..... Gegeneerd, voor de tweede keer al deze dag, keek ik maar naar buiten. Gelukkig kwam er vlak daarna een vrouw, type Tsjechische huismoeder met haar dochtertje binnen, gevolgd door een studente met meer beugel dan bek. De mooie dame bladerde wat in papieren. Het huismoedertje pakte een Tsjechische PRIVE, Dochterlief ging slapen en de studente deed alsof ze studeerde. De gehele treinreis naar Plzen werd er geen woord gezegd. En bij mij gingen af en toe de "luikjes" even dicht. Mocht ook wel na al dat "gereis". (kan worden vervolgd)
|
|
|
|
#15 |
|
Super Lid
|
Leuk he Doety, om zo meer over je man te weten te komen?
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Ja Tabe nu nog wat onderbroekenlol.
![]()
|
|
|
#20 |
|
Super Lid
|
Vervolg 3
Vervolg 3
Nadat de "luikjes"weer openstonden naderde de trein het station Plzen. Hier stond de trein naar Klatovy al gereed. Na een kort sprintje dook ik deze trein in. Een soort boemel; heel wat anders dan de luxe trein Praag-Nurnberg. Een trein vol met schooljeugd. Baldadige schooljeugd. Niet anders dan in Nederland dus. De Matoni flesjes en soortgelijke flesjes vlogen door de coupé. Links en rechts werd dekking gezocht. Dat duurde maar even !.... In de deuropening verscheen een struise conductrice en het was direct uit met de pret. Haar verschijning zei genoeg. Breedgeschouderd, gekleed in een zwarte broek, een witte blouse met een bijpassend zwart hesje. Een blond kapsel, waar een kapper zeker anderhalf uur werk aan heeft gehad om het ZO in model te krijgen, en daarboven op een pet. Een indrukwekkend geheel (en nou ben ik toch wel wat gewend!) Tegenover mij gingen twee mannen zitten. De éne type arbeider/werkman en de ander type kantoorklerk. Nadat deze laatste man zijn vale overjas had opgehangen snuffelde hij in een, zo te zien, lege zwarte aktentas. De man droeg een versleten overhemd met een donkerbruine gebreide spencer met V-hals en een lichtbruine "pantalon"die duidelijk betere tijden heeft gehad. Maar wat het meeste opviel was het kruis van die broek. Die was namelijk nog iets bruiner, net alsof de man regelmatig moeite had zijn laatste druppels fatsoenlijk kwijt te raken. Gegeneerd, nu voor de derde maal, keek ik maar weer naar buiten, waar al boemelend de dorpjes passeerden. De schooljeugd hield zich verder redelijk rustig. Ook nu gingen bij mij zachtjes de "luikjes" weer dicht. Vlak voor Klatovy werd ik wakkergemaakt door het vrouwtje met de postuur van Jerommeke en de haardracht van tante Sidonia. Vriendelijk lachend vroeg ze mij om mijn treinkaartje. (kan worden vervolgd)
|
|