![]() |
|
|
#31 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Nou helemaal super toch. En dat het niet de perfecte baan is maakt niet uit. Die komt misschien nog wel een keer. Ze ka in ieder gval wat doen overdag en ze krijgt er voor betaald en ze is bij jou.
Helemaal toppie, veel geluk samen. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Forum Freak
|
Eva (en Theo) gefeliciteerd, ik heb ook jaren lang, als bijbaantje naast mijn school, tomaten geplukt. Niet het schoonste werk en ook best wel zwaar.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Super Lid
|
Nou Theo, het begin is toch alvast gemaakt.Vanhier uit kan ze weer verder kijken, 'n beetje nederlands erbij leren en het komt allemaal helemaal goed.
|
|
|
|
#34 |
|
Forum Freak
|
Eva, wat geweldig voor je dat je een baan hebt gekregen. Van hieruit kunnen jullie verder, het begin is er.
Heerlijk nieuws zo op de late avond. Heel veel succes en geniet van elkaar!!
|
|
|
#35 |
|
Legende
|
Theo en Eva het gaat jullie goed maar hou ons op de hoogte.
![]()
|
|
|
#36 |
|
VIP Lid
|
Hallo Theo en Eva, ik las nu pas jullie "lovestory". Heel veel geluk toegewenst voor de toekomst van ons allebei.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nieuw Lid
|
De eerste week werken zit er voor Eva bijna op.
Het bevalt haar zo goed, dat ze besloten heeft ook vandaag te gaan werken. Alles bij elkaar een hele omschakeling in ons leventje, maar wel heel positief. Ikzelf kan over 10 dagen ook weer beginnen (ben dan weer voldoende hersteld). Wens vanaf deze plaats iedereen een heel fijn weekend toe. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Super Lid
|
Fijn Theo dat het haar zo goed bevalt, en als jij straks ook weer aan de gang kunt, kunnen jullie weer echt vooruit kijken, naar 'n zonnige toekomst.
Doe Eva de groeten en zeg maar dat het 'n hele sterke vrouw is. ![]()
|
|
|
|
#40 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
He wat lekker om te lezen. Moet je het wel heeeeeeeeeeeeeeeel leuk vinden wil je in het weekend ook gaan werken. Nou heel veel plezier saampies.
|
|
|
|