|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Ik hou van de liefde! Doe jullie uiterste best saampjes om er wat van te maken en let wel... zie mijn handtekening!
|
|
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Wat een ontroerend mooi verhaal Theo en wat een dappere vrouw. Heerlijk om dit te lezen. Ik hoop dat Eva haar draai hier zal vinden samen met jou.
Ik wens jullie al het beste toe dat hebben jullie zeker verdiend. En het moet toch lukken, liefde voor elkaar is het belangrijkste. Heel veel succes samen!!
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Ondanks mijn 52 jaar, voel ik me als een verliefde puber.
Vandaag de laatste dag zonder haar. Boodschappen doen, wassen, flat opruimen, gewoon zorgen dat alles weer in orde is als je morgenmiddag hier weer binnenstapt. Een lange avond en nacht te gaan. Elke keer opnieuw als ze die lange busreis maakt, maak ik me zorgen. De vele busongelukken vorig jaar.......daar wordt niemand vrolijk van. Ik heb haar Nieujaars-SMS samen met haar foto uitgeprint en ingelijst. Menig keer kijk ik naar haar wensen en optimisme. Wat zal ik blij zijn als je morgen weer veilig de bus uit zult stappen. |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Gelukkig kent verliefdheid geen leeftijd! Geniet hier met volle teugen van!! Dit is toch een heerlijk cadeau. En heel veel plezier morgen!!
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
Goh, wat een heerlijk verhaal. Geniet van Eva's aanwezigheid in je leven, heel veel geluk samen!
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Het is meer dan 16 jaar geleden toen ik mijn Theo in Italie leerde kennen. Hij kwam eerst naar Praag en dan ging ik naar Nederland voor weekeinden. Mijn beslissing stond vast: Dit is het. Wij gaan het maken. Samen kunnen wij de hele wereld aan.
Dat gevoel komt weer terug bij het lezen van jouw verhaal. Ik gun het jullie van harte en laat het nooit ophouden! Rena |
|
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
Echte liefde overwint alles
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Super Lid
|
fijne dag vandaag, Theo!
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pivonist
|
Leuk hé, dat dit nog bestaat, veel geluk Theo en geniet er maar van.
|
|
|
|
#20 |
|
Actief Lid
|
Theo een fijn samenzijn toegewenst.
Ook ik weet dat leeftijd er niet toe doet. Je openheid waardeer ik,en ik wens je veel geluk. Cees
|