![]() |
|
|
#11 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nou, hupsakee, speciaal voor Sas en Vasek
Daar gaatie en hou je vast. Als ik bedenk Denk ik Hoe heb jij je kunnen verstoppen Ontoegankelijk Als ik bedenk Denk ik Communisme Toentertijd Als ik bedenk Dat ik er kwam Kwam als een vrij mens Jullie ontmoette Beknot In denken en doen Ik kwam Ging weg Als vrij man Jullie bleven Geknot Geen vrijheid De vrijheid kwam Ook mijn vrijheid Vrij Vrij Ik voel me vrijer in jouw Toen Nog steeds Ik ben trots op je Tsjechië |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
Kukel je berichten ben ik van onder de indruk, moet toegeven dat als ik ze lees me in het diepst van mijn hart raken.
Ik moet ook toegeven als ik ze lees,ik diezelfde gevoelens heb . Toch heb ik het er moeilijk mee, in het leven gaat het niet altijd zoals je hoopt. Mijn eerste trip Tsjechie heb ik een jaarvignet gekocht omdat ik hoopte er vele malen heen te gaan. Maar als diegene waarmee je gelukkig bent andere wensen heeft dien je daar ook respekt voor te hebben,en je wensen aan te passen. Ik heb er de laatste week best moeilijk mee gehad om een keuze te maken,vooral omdat er voor het eerst weer na 14 maanden op moederdag fresias naast foto van Sjan stonden. Ondanks mijn gemis en verdriet ben ik gelukkig. Ik heb mijn weg weer gevonden en hoop a.s. zaterdag op een ontmoetings B.B.Q. met kids,vrienden en fam.een fijne dag te hebben. groetjes cees fijneman
|
|
|
#14 |
|
Dank je wel, Cees, voor je bericht.
Je kan het altijd zo mooi verwoorden. Het (op)nieuw inrichten van je leven gaat niet zonder slag of stoot. Dat is het leven. Blijkbaar hoort het erbij. We zouden graag anders willen. Maar als ik zo het een en ander van je lees zie ik een man met het hoofd rechtop, zo van: ik ben er weer. Maak er zaterdag, met allemaal aardige mensen om je heen, een mooie dag van. Een plezierige groet van Kukel. |
|
|
|
|
|
|
#15 | ||
|
Actief Lid
|
Citaat:
Citaat:
Zeg, hou eens op. Besteed je tijd liever aan deel 7!!
|
|
|
|
#16 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
schiet toch op man, ik ga morgen weg en wil alle delen gelezen hebben
|
|
|
#19 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Haha ja en daar ver weg van ons (gelukkig), in je kot heb je natuurlijk geen internet. Gewoon nog ff wachten Kuuk.
![]() |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Actief Lid
|
pasopsas, ik heb een paar afgerichte duiven die ik zo even je nieuwe verfje kan laten ondersch..........![]()
|