![]() |
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
graag wil ik mijn flesje fernet ruilen tegen een tsjchies biertje.
Ik hoop in de toekomst kennis met je te maken. groetjes aan Doety .cees fijne man
|
|
|
#13 |
|
VIP Lid
|
Prachtig Cees,we hadden het ervan de zomer al ff over samen met Freddy weet je nog?
We vinden het heel mooi verwoord,Fons geniet mee Volgens ons heb je verborgen schrijverstalent Doe ons een plezier en velen met ons en laat ons nog meer genieten Hou je sterk kerel en tot ziens ![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Heel mooi verhaal Cees
![]() Niet een idee om dit ook in het Topic over 'de goede oude tijd' te plaatsen? Of is dat weer een vreemd idee?![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Geen enkel idee is mij vreemd Lukas 41 of zit ik er ver naast.
Maar jou berichten lees ik vol aandacht en ik zou graag weer 14 zijn. Als ik 14 zou zijn en de kennis van zaken zou hebben als jij die hebt ligt er een mooie toekomst open. suk6 verder op dit forum ik blijf jou volgen
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Nee, je zit er niet ver naast. Maar Macek zocht verhalen over de goede ouwe tijd en ik dahct, dit past er prima bij
Het is leuk om 14 te zijn hoor Bedankt Ook voor jou succes op het forum ![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Ja Spooky en laat deze foto nog even aan Fons zien.
Goed eten in restaurant K hostine. De bediening is ook niet mis Macek doe ik hier ook een plezier mee. ![]()
|
|
|
#18 |
|
VIP Lid
|
Bedankt voor dit ontroerende verhaal, Cees.
![]()
|
|
|
#19 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#20 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
De bediening is perfect en het eten is prima En dit is een belgis gezegde(laat de bediening het stoofke maar aanstoken,ik verwarm me er wel an) lieve groetjes |
|
|
|
|