![]() |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Schitterend Kukel, echt schitterend.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Het ontroert me en geeft me gelijk een vredig én blij gevoel, prachtig Kukel.
|
|
|
#13 |
|
Beste Keesi en alle forummers,
Dank voor jullie reactie. Ik verschuil mij niet, sterker nog: ik zou jullie graag allemaal ontmoeten. Tot nu toe is het er niet van gekomen. Druk, druk, druk. Maar op een gezonde manier. Ik ken, bezoek nou eenmaal veel mensen. Dat is een onderdeel van mijn bestaan. Maar stel je niets voor, ik ben echt maar een gewoon mensje, die ronddwaalt op deze wereld en zich immens kan verbazen. Ik zie, kijk en bezie. En probeer altijd positief te zijn. En jawel, ook soms sarcastisch. Het liefst zou ik jullie willen ontmoeten in Tsjechie. Kampvuur, pivo, kletsen en de wereld bespreken. En .................. weer een pivo, kletsen en de wereldproblemen zijn opgelost. Oh ja, Wel eens het nummer van Bram Vermeulen gehoord: een glas rode wijn? Gewoon een keer luisteren. Die man is zo verschrikkelijk goed met zijn teksten. Groet, waarde vrienden van Kukel. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Het voelt als een eer om me zo te mogen noemen. Echt waar.
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Kukel jij schrijft Bram Vermeulen die man is wel zo goed met zijn teksten
Toch moet ik eraan toevoegen dat jou inbreng op forum mij veel en voor velen met mij ook een warm gevoel geven. Nogmaals mijn dank hiervoor. hoop graag eens een pivo met je te nuttigen in tsjechie. cees fijneman
|