Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Diversen - Mooie Verhalen
Ons kleine Tsjechische poezebeestje....

Ons kleine Tsjechische poezebeestje....

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 22-04-08, 08:36   #21
Riannah
Actief Lid

Riannah's avatar

Nationaliteit:
aaaaaaaaaah,wat schattig!!!!
En Mayca,dat enorme (zo ziet het eruit) Tsjechische poezebeest van jou is ook heel lief!
Oud 22-04-08, 18:45   #22
bakbeest
Lid

bakbeest's avatar

Nationaliteit:
ooooooooooooooooooo,ik ben zo verkocht.En ik heb er al 4.Ook inderdaad een langharige(grijs),een witte,een zwart/witte en een gekleurde.Onze 5e kat is helaas een paar maanden geleden overleden.Maar goed dat ik dat grut niet in de buurt heb
bakbeest is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-04-08, 14:11   #23
Nathalie L.
Actief Lid

Nathalie L.'s avatar

Nationaliteit:
OOOOO wat een heerlijkheid allemaal! Ik ben een echte kattenfan, naast Tsjechië kom ik ook regelmatig in Rome bij het kattenforum waar ik vrijwilligerswerk doe en waar ook mijn Vita vandaan komt (zie foto). Het is echt flauwekul dat een poes 7 maanden moet zijn om gesteriliseerd te worden. In Rome doen ze het met 4 maanden, zo ook bij Vita. Ze hebben een speciaal "spaying and neutering" project, dat gelukkig steeds meer draagkracht van over de hele wereld krijgt. Ik dacht ook dat het niet goed zou zijn, dat ze klein zou blijven etc. ,maar ze is uitgegroeid tot een enorme grote, sterke en gezonde poes. Overigens zijn de katten bij het kattenforum allemaal niet klein en fragiel te noemen...Tja, ik heb nu 3 katten en een hond en ik zou best nog wel gezinsuitbreiding willen qua katten, maar ik ben ook veel van huis...
Bijgesloten afbeelding
Bestandstype: jpg CIMG1298.JPG (18,2 KB, 33x bekeken)
Nathalie L. is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed