![]() |
|
|
#21 |
|
Forum Freak
|
Wat een prachtig verhaal Tabe. Maar goed dat je zo impulsief ben geweest, is ook een goede eigenschap, denk ik. En wat hebben jullie er een mooi thuis van gemaakt. Het ziet er geweldig uit.
|
|
|
#22 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Het als "buitenstaander" in een gemeenschap op genomen worden is m.i zeer belangrijk. Het is ook altijd het eerste advies aan mensen die iets (een huis/boerderijtje/chalupa)willen kopen in Tsjechie: "zorg dat de plaatseljike bevolking je accepteert", voordat je iets koopt. Over het algemeen zal dat niet zo'n groot probleem zijn omdat de dorpsbevolking zelf ook beseft dat leegstand ook verkrotting in het dorp betekent. En( forumlid Corrie mag het niet weten) ik ga ook mee op jacht, bezoek de plaatselijke hospoda en probeer zoveel mogelijk mee te doen met de dorpsbevolking. Heksenfeest op 30 april, lid van de vrijwillige brandweer en meer van dit soort zaken.
|
|
|
|
|
#23 |
|
Super Lid
|
verkrotting in de dorpjes
Onderstaand een foto van het eerste huis als je het dorp Zbyslav binnenkomt. Beslist geen sieraad voor het dorp. Er is een begin gemaakt met het "opknappen", maar daar is men maar snel mee gestopt. Hier helpt alleen nog sloopwerk. Zo staan er nog vier van dergelijke krotten in Zbyslav.
zybslavkrot.jpg Even ter verduidelijking : DIT is niet ons huis ,hoor !!!
|
|
|
|
#24 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Wat leuk zeg om dit zo te lezen. En wat hebben jullie er een mooi huis van gemaakt. Tijdens het lezen van je verhaal vroeg ik mijzelf af of ik dit huis gekocht had. Ik denk dat mijn antwoord "nee" zou zijn geweest.
Helemaal super van jullie en ik wens jullie er dan ook heel veel plezier toe. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Ik hoef niet zo nodig een huisje, wij zijn niet zo van die klussers en wij genieten van het rondtrekken met de caravan, maar dan toch, als ik jou huis zie, geweldig!!
|
|