![]() |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
kan ik me ook voorstellen, maar ja, wij zijn maar toeschouwers hè. misschien leuker om tegenaan te kijken dan er midden in te zitten.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
VIP Lid
|
Wat een voortreffelijke manier van schrijven heb je. Ondanks dat er bijna niets gebeurt, blijft het boeien van begin tot eind. Ik hoop op meer van zulke verhalen.
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Ja JP ook van mij mag je nog veel meer verhalen vertellen, ik lees ze allemaal met heel erg veel genoegen!!
|
|
|
#16 |
|
Gast
|
Herr Notar
Goed geschreven verhaal. Ik had eigenlijk iets à la Kafka verwacht, maar het bleef prettig.
Ik vraag me alleen af of de notaris wel een Tsjech was, aangezien hij Klaus heette met zijn voornaam. Dat hij vloeiend Duits sprak is niets buitengewoons (dat doen vele Tsjechen). De minister van buitenlandse zaken heette eveneens Klaus, Vaclav Klaus. De schrijver had misschien beter een naam als Jan of Karel kunnen bedenken, namen die zowel in Nederland als in de Tsjechische Republiek veel voorkomen. Groenekan |
|
|
|
#17 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Enkele achternamen uit "ons" dorpje zijn daar voorbeelden van: Dörner, Zimmermann, Nachtegal, Pelz Ook voornamen als Michael en Klaus hoor je nog wel eens. Bij mijn weten zijn deze mensen -net als de notaris- allen Tsjechen. |
|
|
|
|