het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 29-11-06, 15:00   #41
Super Lid

Tabe's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
kukel schreef:
.........
Terwijl ik een persoonlijke coach heb op mijn werk.
Die zou mij dat toch verteld moeten hebben.
Dat is nieuw, elk beetje bedrijf haalt zo een joker naar binnen en die gaat mij vertellen wat ik 57 jaren niet goed heb gedaan!....
Kukel, een voorbeeld van sarcasme/cynisme. Maar ik ben het met je eens: Je treft het meer in in jouw reguliere bijdragen dan in jouw verhaaltjes. Beiden zeer lezenswaardig overigens. Het wil ook niet zeggen dat ik jou als een ouwe zielige zeur zie, maar je doet me wel aan iemand denken. Namelijk wijlen mijn vader.

Ik moet nog aan hem denken toen ik in mijn onbezonnen jongensjaren een paarse broek had gekocht: Ik hoor het hem nog zeggen: "mooi broekje, jonkje, mooi broekje, EENVOUDIG paars. Wist met een paar worden de kern te raken. Onvergetelijk!!

Groeten Kuuk!!
Oud 29-11-06, 15:41   #42
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Marcel schreef:
als je goed kijkt zit Tabe links verstopt achter Loek en mijn knie zie je helemaal rechts in beeld ...

http://www.tsjechie.net/photopost/sh...00/ppuser/2977
Het is hij van die sokken in die badslippers :snik: :snik: :snik: :snik: :snik: :snik:
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels