![]() |
|
|
#31 | |
|
Legende
|
Citaat:
http://www.tsjechie.net/photopost/sh...00/ppuser/2977
|
|
|
|
|
#33 |
|
Super Lid
|
Ja, tuinkabouter, waarom?
Ik denk dat punk wel zal ingrijpen
|
|
|
|
#34 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]() ik bedoelde dat als je Doety en Tabe hebt gezien en gesproken dat je bijna niet kunt wachten tot een volgende ontmoeting !! ![]()
|
|
|
|
|
#35 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
#37 |
|
Super Lid
|
je bent welkom, Fred ! Maar dan wel in Zbyslav
![]()
|
|
|
|
#38 |
|
VIP Lid
|
Mooie verhalen!
Wij maken bijna elke dag wel dit soort belevenissen mee, maar om het zo te kunnen vertellen, helaas , ik kan het niet! |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Heer Tabe,
Even een reactie aangaande dat er in mijn verhalen sarcasme en/of cynisme zit. Is dat zo? ik heb er zelf nooit iets van gemerkt. Terwijl ik een persoonlijke coach heb op mijn werk. Die zou mij dat toch verteld moeten hebben. Dat is nieuw, elk beetje bedrijf haalt zo een joker naar binnen en die gaat mij vertellen wat ik 57 jaren niet goed heb gedaan! U begrijpt het al: dat zijn uiterst leerzame uurtjes voor die coach want die gaat vuurspuwend de tent uit. Maar ja, sarcasme en/of cynisme, misschien wel in mijn reacties naar anderen toe, maar in mijn verhalen? Ik vind ze zelf altijd wel geinig, ik zou bijna willen dat ik een boek kon schrijven. Maar daar begin ik niet aan, voordat je het weet zit je bij Jensen. Maar aan de andere kant: ik zie mij later al op mijn berg zitten met de computer op tafel in de tuin, uitzicht over de bergen, biertje erbij en een beetje een verhaal in elkaar flanzen. Makkelijk zat. Zou toch wel heerlijk zijn. Sarcasme en/of cynisme? Ik weet eigenlijk niet waar je over hebt. Maar voor alle lezers op dit forum: Waag het gewoon een keer om een verhaaltje te schrijven, voor je zelf leuk, voor anderen leuk en het geeft een voldaan gevoel. Groet van Kukel die met enige jalouzie naar een stel golfers bekijkt vanuit zijn kantoor. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Forum Freak
|
Heer Kukel,
Ik vind in Uw stukjes ook altijd een beetje sarcasme/cynisme, dat maakt het ook weer leuk om te lezen. Een boek schrijven zou U zeker kunnen en dan hoeft U echt niet bij die man te zitten. Dat is nog altijd je eigen keuze. |
|
|
|