![]() |
|
|
#21 |
|
Super Lid
|
jeetje jammer zeg.Zeker omdat je er zo'n goed gevoel bij had.Natuurlijk komt er weer wat anders op jullie pad,maar ik kan me voorstellen dat jullie nu wel even teleurgesteld zijn.
Ik hoop.en ben er eigenlijk ook van overtuigd dat jullie je droom nog wel ergens zullen vinden.succes met de zoektocht.
|
|
|
|
#22 |
|
Legende
|
een object kan soms bij meerdere makelaars in de verkoop zijn.
dan weet je nooit precies de status van een pand.
|
|
|
|
#23 |
|
Verdorie,
Mislukt. Maar troost je. Er is zoveel moois in Tsjechie te koop. Ga je gewoon weer met een schone lei beginnen met dromen. En je weet het: als je maar flink droomt komen alle dromen uit! Groet van een dromende Kukel. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
? zeepbel ?
Troost je...wij hebben het ook meegemaakt...waren we eindelijk zover om ons bod tóch te verhogen...bleek de hajenka verkocht te zijn aan iemand uit Praag :traan:
En het pand stond dus ook al zeker 4 jaar te koop en stond tevens een maand later op een makelaarssite nog steeds 'na prodej' ...... 1 troost ook voor ons; er blijkt een gigantische hoeveelheid radon aldaar in de grond te zitten, dus hij laat de boel onder de vloer van het huis zeker 3 meter afgraven... Intussen hebben we besloten onze huidige hajnice te verbouwen...wat dat allemaal weer voor een bouwperikelen met zich mee zal gaan bregen er zijn nl. wat bouwwetten veranderd sinds 1 januari van dit jaar...we blijven positief en laten onze Tsjechische architekte het allemaal goed uitzoeken...in de tussentijd zijn de plannen voor een nieuwe schuur annex garage van 12x5 door ons goedgekeurd en als alles goed gaat hebben we eind deze zomer in ieder geval al een grote bergruimte voor alle spullen uit het huis dat we willen behouden...
|
|
|
#25 |
|
VIP Lid
|
Hoe herkenbaar. Al die spanning: hoe het zal uitpakken, of het toch niet tegenvalt, noem maar op. Ik herken het helemaal van toen wij er aan begonnen. Veel succes en hou ons maar op de hoogte.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Actief Lid
|
Jee Hilde wat een pech , maar helaas zijn jullie niet de enigen.
wij hebben ons huis terplaatsen gekocht ,toen we er op vacantie waren. en ik gloof dat dit de beste metode is je kunt dan gelijk het pand bekijken en de leinen zijn dan ook veel korter. je ondere handelt met de verkopende partij, en niet met makelaars wat er onnodig tussen zitten . |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Actief Lid
|
Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt en waren zelfs al 2 keer in het huis geweest,achteraf maar heel goed want wat wij nu hebben is veel mooier en ook nog eens goedkoper dan ons ""eerste huisje""
Veel succes met jullie verdere zoektocht! |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Dan stoot je elkaar aan en dan zeg je: "Jeetje wat ben ik blij dat toen dat andere huis niet is doorgegaan, want.....". Let maar op! |
|
|
|
|