|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
Mooi verhaal Lina, als ik ooit in 'n diep gat val bel ik jullie even.
![]()
|
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
Leuke story en spannend voor de jongens. Ook voor Gorrit dus. Als youtube niet lukt dan zien we tzt het spannende verhaal van de jongens wel.
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Wat een mooi verhaal Lina. En wat goed dat het gelukt is om het beestje weer vrij te kunnen laten. Hartstikke goed van jullie
.
|
|
|
|
|
#16 |
|
Legende
|
Mooi verhaal over het martertje maar wat met de film. Komt het volledige verslag ?
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
Spannend verhaal, eind goed al goed.
Uitstekend werk verricht! Bravo! Wanneer komt de film uit? Gorrit heeft blijkbaar ervaring dieren uit moeilijk bereikbare plaatsen te halen. Kan hij mijn nestje jonge katten ook even van zolder halen? 1 probleempje: we weten nog niet in welke hoek... |
|
|
|
|
|
#18 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
We hebben net een kabeltje Camera >> PC gescored Citaat:
Een nest jonge katten Misschien gewoon ff de moederpoes lokken en opsluiten, dan met z'n allen de zolder op en wachten tot de kleintjes gaan piepen... |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Forum Freak
|
Wat een avontuur, ik lees dit nu pas. Stoere Gorrepor! En naar de film ben ik ontzettend benieuwd.
![]()
|
|
|
|
#20 |
|
VIP Lid
|
Zie hier ook de leuke en minder leuke kanten
http://www.wbesusterengraetheide.com...teenmarter.htm. In onze huizenjacht zijn we hun sporen/ontlasting af en toe tegen gekomen. Maar het stonk niet zo hevig als ik had verwacht. Hilde |
|
|
|