![]() |
|
|
#221 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#222 |
|
VIP Lid
|
Twee maal dezelfde auto's!.. Herhaling dus...Soms (on)nodig...
Dat brengt mij wel op het idee om eerder door mij vertelde verhalen, wellicht in een nieuw jasje, opnieuw hier te plaatsen. Verhalen uit oude Topics, die nu nodeloos liggen te verstoffen....En dat verstoffen, vind ik een beetje zonde... Char.
|
|
|
#224 |
|
VIP Lid
|
Ik gebruik ze zelden Antonio,..... die Smilies.Maar deze keer..... En dat geldt natuurlijk ook voor de foto en reactie van Arno... Bedankt!... Char.
|
|
|
#225 |
|
VIP Lid
|
Sorry,... ik zit hier, nu net nog, alles eens na te lezen. Dus ook de reacties (incl. die van mij)....
Maar ik bedoelde met: Gewoon triest dus.... Dat een familie moest leven van de opbrengst van een Potravini (of zoiets) in een of andere achteraf-wijk... Armoe troef dus!!... En dan komt er een auto voor je deur.... En die verkopen zoveel, welliswaar kapotte, eieren... Waardoor jij, jouw voorraadje voorlopig niet meer, tegen een normale prijs kan verkopen. Ach ja, de Russen net weg.... En dan verandert je hele wereld!!.. Een jaar daarvoor, had je nog 2 meisjes werken.... Achter het luik... De ene deed het luik open... en de andere nam de statiegeldflessen in.. Char. __________________________________________________ _ Char. ...duidelijk genoeg zo?... |
|
|
|
|
|
#226 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#227 |
|
VIP Lid
|
Aad jij begrijpt het!!.. Alleen verkeerd, of misschien wel heel goed!...Het is mijn fout, dat mensen hier iets heel anders achter denken....Ik probeer alleen maar de troosteloze sfeer van de eind 80-er, begin 90-er jaren te schetsen. Althans,.. hoe ik het toen zag... En inderdaad, alweer,... ook in Litvinov: Een door de Russen neergepletterd warenhuis, tegenover het centrum...3 verdiepingen hoog, MET lift.. En op elke verdieping een oud vrouwtje, voor het bedienen van de liftknoppen.
Overigens, hadden ze daar wel een hele mooie fiets in de aanbieding!!!...850 kronen...Zag er echt goed uit!!.. De meeste onderdelen waren van gietijzer, of zo!! Ik denk dat die fiets 50 kilo woog.. En ik heb 'm dus echt in mijn handen gehad!... Maar niet gekocht dus!!... Char. __________________________________________________ _____ Char. ...heeft niets met fietsen... Laatst aangepast door char; 30-07-08 om 00:22. Reden: Volgens mij heb ik iets veranderd.... |
|
|
|
|
|
#229 | |
|
VIP Lid
|
Even onbegrepen.
Dit komt uit een ander Topic. Het ging over het millieu in Tsjechie...
Citaat:
Over een week komen er, wellicht, nieuwe (oude) verhalen over ons dorp... Ik ga er, komende maandag, weer even een kijkje nemen... Genieten van al die mensen, met hun gastvrijheid,... en hun nukken.... Char. __________________________________________________ _____ Char. ...weet even geen handtekening... |
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Actief Lid
|
Char, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne vakantie !!
|
|