|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#201 |
|
Actief Lid
|
Leuk, geinig verhaal, even lachen, dank je.
Als je weer eens in Decin komt moet je ook eens naar het gerestaureerde kasteel gaan kijken met de rozentuin. Dit was erg vervallen en slecht onderhouden in de tijd dat de russen hier een soort van kazerne hadden, maar het is nu echt de moeite waard.! Heb je nog meer van dit soort leuke verhalen? Kom op dan!
|
|
|
|
#202 |
|
Forum Freak
|
Haha, prachtig verhaal Char, en ik kan iedereen verzekeren, wij waren die vogelaars niet!! Tenslotte ben ik niet lelijk!!!
![]()
|
|
|
#203 |
|
VIP Lid
|
Char, ik ken deze (voormalige) stadscamping in Decin.
Die bestaat niet meer, dank zij de overstromingen in, ik dacht, 2002. En gelukkig maar. Het was de goorste camping, die we ooit bezocht hebben. We hadden in 1998 een afspraak daar met kennissen, en moesten op hen wachten. Maar om 11.00 uur 's morgens lag de kots van de vorige nacht nog in de wasruimtes en omdat het water in de toiletten niet werkte kun je nagaan hoe die eruit zagen (en roken). We zijn na 1 nacht opgelucht vertrokken. Wij stonden er met regenweer en heb ik geen daktoeristen gezien ![]()
|
|
|
|
#204 |
|
Actief Lid
|
Heerlijk weer eens gelachen om je verhaal Char.
En dan de reactie van Keesi: bah wat goor, wees maar blij dat deze camping gesloten is. Groetjes
|
|
|
|