|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#171 |
|
Actief Lid
|
Hoelang had hij zijn sokken dan al niet gewassen als de gedachte was......
nouja, laat ook maar... ![]()
|
|
|
|
|
#172 |
|
Super Lid
|
Nou, Aliën, dit waren zeker pas gewassen sokken. Zelf heb ik namelijk 1 paar sokken in de twee jaar. Ze staan altijd rechtop naast mijn bed. Binnenkort moet ik maar es een paar nieuwe aanschaffen. Jammer want deze passen mij zo goed en ze ruiken zo lekker.
|
|
|
|
#173 |
|
VIP Lid
|
Heren, Heren, wilt U mijn topic niet vervuilen. Ik wil zo veel mogenlijk "frisse" verhalen hier! U bent hier niet in de Hospoda!!!
Char'. ________________________________________ In de zandbak, is het nu ook gezellig!! |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Legende
|
![]()
|
|
|
#175 |
|
VIP Lid
|
even belazerd
Het jaar weet ik niet meer. Maar het is, dik, meer dan 15 jaar geleden. Wij reden, met onze vouwwagen, van de ene camping naar de volgende. Afstand: 140 kilometer. Omdat wij nog nooit op deze, voor ons, nieuwe camping geweest waren, besloten we om, ergens onderweg, wat eten in te slaan. Voor 's avonds.
We reden door een dorpje. En daar, rechts van de weg, was een levensmiddelenzaakje. Ik kon zo voor de deur parkeren. Ze hadden nog voldoende brood. Mijn vriendin nam een ons van die lekkere knoflookham. En Niels wilde graag van die, namaak, Hollandse kaas. Ik sta voor de koelvitrine, en mijn oog valt op 3 bakken met salades. De eerste bak zag er niet uit. De tweede bak leek mij ook niet lekker. Maar de derde bak......dat wilde Char wel!!... Een hele lekkere salade, zo te zien! Mooi rose van kleur, die saus. En bovenop lagen echte grote garnalen. En in de saus, zag ik de roze ruggetjes van kleine garnalen... Hoeveel?.. Vraagt de vrouw, achter de vitrine. Ik steek 3 vingers op! Ze begrijpt me! Ze pakt een plastic bak, en schept er 3 ons in. Als laatste, legt ze er nog 2 van die grote garnalen op. Deksel er op. Wij rekenen af. Doen alles in de koelbox, en rijden verder. We komen op de camping. Zetten de vouwwagen op. Tafel en stoelen naar buiten. Tijd om te eten! De broodjes worden opengesneden, en belegd met de ham en de namaak kaas. Ik snij een broodje doormidden en haal de deksel van de plastic bak af. Met een lepeltje schep ik de salade op de twee helften van mijn broodje. Die 2 grote garnalen, bewaar ik voor het laatste broodje!.....Ik neem een Hap!...Niet ene garnaal in die salade!..Zijn het allemaal, op een of andere manier rose gekleurde, maccaroni- elleboogjes!!!.. Char.
Dat zeg ik!!...voor Vrienden: ...Char Bericht 16-12-07 om 21:40 aangepast door char. Reden: Ik hou mijzelf bezig... |
|
|
|
|
|
#176 |
|
Forum Freak
|
leuk!! ![]()
|
|
|
#179 |
|
Forum Freak
|
Dus je vader heeft de prachtige garagedeur gemaakt. Echt geweldig mooi!!
|
|
|
#180 |
|
VIP Lid
|
Mayca, ik ben ooit een topic begonnen: IK ben zo trots op... Gaan we samen, als jij en anderen dat willen, een nieuw leven inblazen!...
Char. _________________________________________ Char. ...ook voor 99 luchtbalonnen... |
|
|
|