![]() |
|
|
#51 |
|
Actief Lid
|
is zeker het proberen waard.
wanneer we een "structuur" op poten hebben met een eerste klad opzet, moeten we maar eens gaan babbelen met die lui
|
|
|
#52 |
|
Super Lid
|
ik denk van wel, we moeten maar een kladje maken en dat erheen sturen, misschien vinden ze het iets.
|
|
|
|
#53 |
|
Forum Freak
|
Is het een idee om eens goed te kijken naar alle mooie verhalen op het forum, de reisverslagen of fragmenten daarvan. In ieder geval die verhalen opzij zetten die de sfeer van Tsjechië weergeven. Die verhalen waarom je moet glimlachen, die je ontroeren of die je laten schaterlachen, je vrolijk maken, die je doen verlangen dat je weer mag.
Dan kan het overgezet worden in "Word" en natuurlijk wat foto's erbij. Zoiets...of is dat te simpel gedacht van mij. Verder zijn wij bezig om het boek van Rens proberen uit te geven, het boek was net voor de vakantie klaar. Als wij nu eens kijken hoe het werkt bij http://www.boekscout.nl/?gclid=CLSGx...FQdEMAod2VeaPw, boekscout. Dan hebben we in ieder geval een idee hoe ze te werk gaan.
|
|
|
#54 | |||
|
Actief Lid
|
Citaat:
Citaat:
daarbij denk ik dat de uitgever daar wel raad mee weet. Citaat:
door alle verhalen van jou over rens en wat er gebeurd is ben ik best benieuwd naar dat boek.
|
|
|
|
#55 |
|
VIP Lid
|
Dank je wel voor de tip Mayca. Maar in de discussies in 2006, over het uitgeven van een boek, werd deze site ook al genoemd. Ben benieuwd wat ze sindsdien uitgegeven hebben. En wat de resultaten daarvan zijn.
Carlo.
|
|
|
#56 |
|
Forum Freak
|
Ik weet ook niet hoe ze precies te werk gaan, maar wij gaan in ieder geval het boek van Rens opsturen en dat kunnen we het meteen zien.
|
|
|
#57 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
ga.
|
|
|
|
#58 |
|
Actief Lid
|
en toen was het stil............
is er op de forum meeting nog verder over doorgepraat of is het een stille dood gestorven? Hopelijk niet en ontspruit er nog iets moois.
|
|
|
#59 |
|
Legende
|
Op de meeting is daarvoor wellicht geen tijd geweest. Dus eerst even iedereen terug tot de werkelijkheid laten komen na al die geweldige "ontmoetingen".
|
|
|
#60 |
|
Super Lid
|
ja hoe gaat het verder met ons boek
![]()
|
|