![]() |
|
|
#41 |
|
Gast
|
Wat privacy betreft; iets publiceren op een forum 'klein publiek en toegangkelijk' is toch iets anders dan privacy is een boek uitgave. Denk bijvoorbeeld maar aan een foto, die jezelf gemaakt hebt en waar een oom tante, vriend of zo opstaat zonder duidelijk op te vallen. En die op één of andere manier dat boek in handen krijgt, die kan dus spreken over inbreuk op zijn privacy en een verspreidingsverbod eisen. Maar ook teksten die letterlijk cq. sterkgelijkend overgenomen zijn zonder uitdrukkelijke (schriftelijke) toestemming van de 'auteur'. Overigens is het natuurlijk zo dat rechten mbt. auteursschap altijd moeilijk te achterhalen zijn, maar hou er wel rekening mee, het vergt nogal wat werk voordat er een boek op de plank staat.
|
|
|
|
#42 |
|
Actief Lid
|
over die privacy wilde ik alleen de beperktheid daar van aangeven.
wat betreft het verkrijgen van alle toestemmingen etc. "als je der nie an begin, kom ut ook nie af"
|
|
|
#43 |
|
Super Lid
|
ja zulke verhalen met tsjechen ken ik ook onder andere de weg wijzen enzo
|
|
|
|
#44 |
|
Gast
|
Perun, Dat is nou juist waarbij je hier vreselijk mee moet oppassen!
|
|
|
|
#45 |
|
Forum Freak
|
Juist Perun! Ik reed van Zuid Bohemen naar Praag. Het eindpunt was Praag, maar wat ik in de trein hebt beleeft is mij heel dierbaar geworden, daar ontmoette ik "mijn treinman". Vier uur vlogen om en nu heb ik nog steeds contact met hem via E-mail. Helaas heb ik hem dit jaar nog niet kunnen treffen, maat wie weet...!
Dat soort verhalen van mooie ontmoetingen, mooie belevenissen, ontroerende verhalen. Er staan er zoveel hier, voor het oprapen.
Kijk niet veelbetekenend.....maar beteken veel! Laatst aangepast door mayca; 05-11-07 om 07:04. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
VIP Lid
|
Het Boek
Iedereen, tot nu toe: Bedankt!!!... Ik kijk nog even de verdere reacties af... Voor hetzelfde geld, zit er een uitgever tussen!!!...
Carlo. Maar een boek, gaan we maken!!
|
|
|
#47 |
|
Actief Lid
|
als ik daarmee rekening zou hebben gehouden in mijnleven, zou ik een ingedroogde pruim zijn. en daar hou ik niet van.
Ik wil het zien als iets moois. iets wat onstaat als mensen hun ervaringen en gevoelens delen. wat mij betreft bestaat er niets mooiers. als dat dan tijd gaat kosten, dan kost dat maar tijd. en mooie dingen kosten tijd en onstaan langzaam. maar we gaan behoorlijk met deze discussie.heb het liever over hoe dat boek verder zou moeten worden vorm gegeven. en op mijn laatste vraag heb ik nog geen reactie: wie??
als het vandaag niet lukt, is er morgen weer een dag Laatst aangepast door perun; 05-11-07 om 01:23. Reden: nuancerende smile toegevoegd |
|
|
|
|
|
#48 |
|
VIP Lid
|
Sorry, Perun. Maar wat was jouw laatste vraag?..
Carlo.
|
|
|
#49 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
#50 |
|
Forum Freak
|
Hoi Char,
Ik vond dit op http://www.boekscout.nl/?gclid=CLSGx...FQdEMAod2VeaPw Zouden we hier iets aan hebben?
|