![]() |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
Voor mij persoonlijk is 2007 tot nu toe een topjaar! Helaas geldt dat niet voor iedereen.
Ik hoop dat 2008 meer voorspoed voor die mensen zal brengen. |
|
|
|
|
#13 |
|
Forum Freak
|
Rena, wat was 2007 een naar jaar voor jou. Ik hoop voor je dat het het voor elkaar krijgt om het in 2008 "een plaats" te geven.
Sterkte Rena! ![]()
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
Als ik terugkijk op het afgelopen jaar dan zie ik voornamelijk ziekenhuisafspraken, onderzoeken, hulpmiddel-toestanden, kortom: een vervelend jaar.
Aan de andere kant wel fijn op vakantie geweest. Niet dat ik dan veel kon, maar toch genoten en we zijn van plan om dat komend jaar uit te breiden en er weer volop van te genieten! |
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
voor mij was/is 2007 ook wel een topjaar! mijn HAVO examen gehaald en op het vwo (ondanks dat ik er niemand kende), toch gezellige mensen ontmoet (die ook van t HAVO kwamen
)! Verder niet eens op vakantie geweest, maar wel ontdekt hoe ik in Tsjechie kan komen (misschien kan ik bij een nederlandse camping een week aan het werk!).Iedereen succes met het afsluiten van jullie 2007! ![]()
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Lieve Renata, we weten dat je mamma mist en niemand kan haar vervangen in deze dagen, maar toch hopen we dat je een beetje kunt genieten van de kerstdagen en het diner met je schoonfamilie. Succes met de vis voor het kerstdiner en een hele dikke kus en vergeet niet dat je vrienden hebt die van je houden!
Carla |
|
|
|
|
#17 |
|
Moderator
|
En mensen, vergeet vooral één ander belangrijk ding niet: wees ook blij met jezelf!
![]()
|
|
#18 |
|
Forum Freak
|
Wees niet bang Punkie, ik vind jou maar ook mijzelf HEEEEEEEL lief!!
![]()
|
|
#19 |
|
Forum Freak
|
Ja, daar heb je een punt...dat wordt toch wel vaak vergeten!
|
|
#20 |
|
Super Lid
|
Afscheid van 2007, voor iedereen weer iets anders om op terug te kijken, mooie dingen, minder mooie, maar zelf heel erg verdrietige dingen.
Ik kan me nog steeds niet voor stellen hoe het is om iemand te verliezen waar je zo veel van houdt, maar ik wens iedereen die deze Kerst iemand heel erg mist daar heel veel sterkte mee. Nu is het allemaal nog heel erg moeilijk.Maar de mooie herinneringen zullen ooit de overhand hebben. Ikzelf heb eigenlijk 'n jaar gehad met veel ups en downs, maar wat het mooiste was dit jaar is dat ik via dit forum 'n geweldig maatje gevonden heb.
|