![]() |
|
|
#51 |
|
VIP Lid
|
Een groot deel van je inkomsten zullen toch van Tsjechen moeten komen. Het is een utopie om te denken dat je camping vol komt te staan met nederlanders, duitsers en denen.
Wij weten nu nog niet eens of óns Tsjechisch avontuur doorgang vindt, toch starten wij a.s. donderdag met onze eerste cursus. Gaat de hele onderneming niet door, dan spreken we volgend jaar op vakantie toch leuk een paar woorden Tsjechisch? |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Forum Freak
|
Zo is dat, volgens mij is dat de juiste instelling (voor dit deel althans)!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Forum Freak
|
Ik heb genoten van de aflevering ik vertrek....Wat knap dat deze mensen zo naar Tsjechië vertrokken om hun droom waar te maken. Ik hoop ook zo dat het lukt. Vind het zo dapper van ze. Ik moest erg lachen om de spraakverwarring, maar het verbaasde me ook wel dat ze echt geen woord Tsjechisch konden en toch de sprong waagden. Het lijkt mij wel lekkerder als ik de taal zou kunnen. Maar ja, dat is natuurlijk aan hun. Verder wens ik ze heel veel succes de komende zomer!!! Dat verdienen ze wel!
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Forum Freak
|
Curious, Sylvia schreef eerder dit:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Actief Lid
|
uitstekende entertainment deze aflevering.
ik heb mij wel geergerd aan de communikatie. zoals de tjech die naar deze camping komt en de spraakverwarring. wat is nu de moeite om een a4 te maken met wat standaard zinnen ,ik kreeg de indruk dat ze absoluut geen moeite wilden doen om Tsjechisch te leren.ondanks dit wens ik ze veel succes. ook blijft het zeer moedig om op deze wijze een nieuwe start te maken. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Lid
|
Op een gegeven moment sprak ze Engels, Duits, Tsjechisch en Nederlands door elkaar, lekker verwarrend
Een beetje meer verdieping in de Tsjechisch taal lijkt me wel noodzakelijk, maar dat zal met de tijd ook wel komen (hoop ik).. |
|
|
|