![]() |
|
|
#41 |
|
VIP Lid
|
volgens mij mis je zo ook een boel inkomsten. geen tsjech die er een vakantie boekt.... toch een belangrijke doelgroep denk ik. met name de weekendjes buiten 't seizoen enzo.
verder wens ik Hetty en Peter veel succes. wellicht dat we eens langs komen als we in de buurt zijn. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Forum Freak
|
Zo te lezen was het wel een mooie aflevering. Ik heb hem opgenomen, want ja, voetbal en CSI gaan toch echt voor, maar nu is opname fout gegaan..Kan je zulke afleveringen ook nog ergens terugvinden of komt er toevallig een herhaling?
![]() |
|
|
|
|
|
#44 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Aan het begin van deze topic kun je de uitzending downloaden en zien via media player. Ook kun je kijken op Uitzending gemist.
![]() |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Legende
|
Het is ook een gelegenheid om eens de website te bekijken en daar te klikken op de uitzending. Er staat immers een link op de beginpagina die naar de gemiste uitzending doorverwijst. Even naar het midden van de pagina doorscrollen.
campingdeberg.nl |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Forum Freak
|
Bedankt Krul en Freddy
![]() |
|
|
|
|
|
#47 |
|
VIP Lid
|
inmiddels de hele uitzending bekeken samen met Kees. Dit leidde zelfs tot de opmerking `zullen wij ook een camping starten`.
Is er in de opnamen geknipt en gemonteerd ? Vraag ik mij af. Op sommige momenten wordt er een poging tot Tsjechisch spreken gedaan en even later wordt het als niet belangrijk afgedaan. Ik denk dat zeker het taalbegrip zal meewerken in succes. Maar dat Tsjechisch moeilijk is snap ik. Maar met een Tsjechische werknemer over de vloer, moet het toch spelenderwijs steeds beter gaan. Nogmaals veel succes Hilde en Kees |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Ik heb dit nog nooit gezien. Vreemd. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Forum Freak
|
Ik denk meer dat het streekgebonden is, ik heb het niet alleen zelf meegemaakt maar ook heel veel van andere mensen gehoord.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Legende
|
ik heb het ook pas gisterenavond gezien.
mooie omgeving, leuke camping (als je tenminste van dit soort campings houdt). de campinghouders ... ... ze hebben veel enthousiasme en werklust. alleen het niet (willen) spreken van de tsjechische taal ... beetje dom (understatement). juist campings als deze trekken tsjechen aan. |
|
|
|