![]() |
|
|
#311 |
|
Volwaardig Lid
|
Dit is het begin van de mail die we ontvingen van de Fam. Hoek, bekend van Ik Vertrek
Zorgen in Tsjechie
Dit is het begin van de mail die we ontvingen van de fam. Hoek (zie dit bericht), bekend van Ik Vertrek: "Ahoi allemaal, Helaas hebben we slecht nieuws. In een recordtijd stapelen de geldzorgen zich op. De vaste lasten zijn veel hoger dan vooraf berekend. De pot is leeg terwijl er nog geinvesteerd moet worden. Het aantal reserveringen is nog niet super te noemen, en de inkomsten daarvan wegen niet op tegen de kosten die we elke maand moeten maken. De verbouwing van de appartementen heeft de helft meer gekost dan vooraf verwacht." enz... steun ze nu ook in de slechte tijden! Peter en Hetty Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 20-03-08 om 21:14. Reden: Link toegevoegd ter verduidelijking om wie het gaat. |
|
|
|
|
|
#313 |
|
Volwaardig Lid
|
Leuk wat van je te horen Freddy, Ja, wij leven nog steeds, klussen iedere dag, maar genieten ook van de witte wereld om ons heen, zoals deze week met een lekker zonnetje.
We hebben 2 appartementen gereed voor verhuur, en ja, we hebben ook zo onze ups en downs. We hopen zo dat Jan en Corrie het toch nog redden, ze hebben al zoveel gedaan! en dan verkopen gaat je echt aan je hart. Zondag is het pasen en gaan we met z'n allen gourmetten, misschien helpt dat een beetje de zinnen te verzetten. Dus meer steun kunnen ze nu echt wel gebruiken. |
|
|
|
|
|
#314 |
|
Actief Lid
|
Hoi Peter en Hetty,
Wat sneu voor Corrie en haar man. Ik heb het hele verhaal gevolgd en ben nog op hun site gaan kijken, maar hun dagboek was niet verder bijgewerkt. Ik hoop zo dat ze het zullen redden. Ook ben ik even op jullie site gaan kijken en tjonge, tjonge zeg, dat ziet er mooi uit. Wij gaan dit jaar weer naar Tjechië met vakantie en zal jullie camping zeker in mijn achterhoofd houden. We hebben nog niets besproken dus wie weet: tot ziens. Groetjes Gerda |
|
|
|
|
|
#315 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo Gerda, het laatste berichtje in hun gastenboek was van februari, dat is niet zo gek hoor, het is buiten het seizoen dus erg rustig, ook in het gastenboek. Ik heb er direct iets in gezet. Wie volgt?
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Actief Lid
|
Corrie en Jan op televisie.
Citaat:
Ik zal zeker kijken, Corrie en Jan. Veel plezier en succes, er zal ook veel worden |
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
VIP Lid
|
Patrick!!!.. jouw reactie, is er een, op een verhaal uit 2007!!!.. Geeft niet hoor!!..
Volgende keer, alweer, even verder door lezen.... Char. |
|
|
|
|
|
#318 |
|
Actief Lid
|
Ook ik heb aan Corrie en Jan een pm gestuurd en ze veel sterkte gewenst. Dat is iets wat ze nu nodig hebben.
Laten we met z'n allen hopen dat ze het redden en hun droom waar kunnen maken. Groetjes Gerda |
|
|
|
|
|
#319 |
|
Actief Lid
|
Ook ik hoop dat het Corrie en Jan gaat lukken met hun onderneming in Tsjechië. Helaas is het voor ons niet mogelijk hun persoonlijk te helpen maar wens ze wel het allerbeste.
|
|
|
|
|
|
#320 |
|
Volwaardig Lid
|
Hoe je ze kunt steunen is voor iedereen verschillend denk ik, vraag het ze in hun gastenboek. Dat is wel zo leuk , weten ze gelijkt dat je wilt helpen.
Fijn dat jullie allemaal zo positief zijn. Groetjes Hetty |
|
|
|