het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 11-10-07, 22:20   #201
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Ik vond dit (voor Tros begrippen) een behoorlijk positive rapportage.
Corrie en Jan jullie hoeven je hier helemaal niet voor te schamen, ik neem mijn petje af voor de moed en het doorzettingsvermogen dat jullie hier hebben laten zien.
Corrie is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-10-07, 22:21   #202
Super Lid

Lina's avatar

Nationaliteit:
Jullie hebben al een hoop gedaan en nog een hoop te doen, maar volgens mij gaat dit helemaal goed komen. Mijn ega had een leuke opmerking tijdens de uitzending: "ze kijken naar wat ze wel hebben en niet naar wat ze niet hebben" en dat is volgens mij de juiste instelling om jullie avontuur tot een geslaagd project te volbrengen. Heel veel succes gewenst!
Lina is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-10-07, 22:23   #203
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Hartstikke leuk hoor! Ik ben heel benieuwd of de uitzending geworden is zoals jullie gehoopt hadden. Ik vind jullie pand geweldig, ik hoop dat het jullie heel goed gaat en dat jullie dan met zijn allen bij elkaar kunnen zijn. Want apart is ook niet alles. Maar ja wat nodig is, is nodig hé. Ga zo door, jullie komen er wel.
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-10-07, 22:24   #204
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Ik heb een stukje gekeken en de rest opgenomen. Dit omdat ik :moe: ben en ga tukken.Waar ik ontzettend om heb gelachen dat was om de schapen, geweldig. Een heel veld vol eten en ze bleven in da schuurtje staan.
Maar voor de rest vond ik het absoluut niet negatief. En inderdaad, wat een werk, mar gezien jullie band met elkaar komen jullie er wel. Succes.
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-10-07, 22:26   #205
Volwaardig Lid

Pavel's avatar

Nationaliteit:
Zeppen

Toevalig TV aangezet. Toen dacht ik dat jullie ook vast en zeker op het forum zitten dus ben gaan kijken. En, jahoor.

Zoals ook al hierboven aangegeven - geweldig hoe positief jullie zijn en hoe jullie elkaar proberen te steunen. Ik wens jullie heel veel sterkte en succes uit Wijk aan Zee.

Groetjes,

Pavel
Pavel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-10-07, 22:26   #206
Actief Lid

Ruud en Esther's avatar

Nationaliteit:
Er is niets, in mijn ogen dan, negatiefs te vertellen over deze aflevering. Jullie werden niet afgeschilderd als zielige pietjes, maar juist als dappere, hardwerkende mensen, die niet zomaar omvallen bij de eerste beste tegenslag.

Jullie hebben hard gewerkt zeg! Ook dapper van Corrie en Jan om jullie plannen bij te stellen. Dit gaat niet zonder slag of stoot. Je moet toch maar even die knop omzetten en de jullie plannen bestellen. Jan weer naar NL is gegaan om geld te verdienen. Corrie en Patrick blijven achter om alles draaiende te houden. En de andere zoon, die jullie een warm hart toe draagt, die jullie financieel wil ondersteunen.

Wat hij ook vertelde in de aflevering, dat andere mensen hem voor gek verklaarde dat hij jullie uit vrije wil wil helpen. Heerlijk. Onze kinderen zouden er precies zo overdenken. Leuk om zo'n warm gezin te zien, die elkaar dubbel en dwars steunen in de moeilijkere periodes.

Veel succes en geluk met jullie verdere avontuur. Met jullie instelling en jullie warme genegenheid naar elkaar gaat het zeker lukken daar ben ik van overtuigd.

Mochten we in de buurt zijn, dan komen we zeker langs.
Ruud en Esther is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-10-07, 22:31   #207
Actief Lid

Lubnik's avatar

Nationaliteit:
140.000!!!!! euro betaald voor deze boerderij?Kolere!!!
Zeker in de staat wat wij zagen zijn we nogal geschrokken zeg,het had nogal wat vreselijk achterstallig onderhoud buiten de natte optrekkende afgebrokkelde muren...hadden ze dus niet gezien met de eerste bezichting???fijne makelaar zeg!(ben benieuwd wie de makelaar was eerlijk gezegd)...krijg je dit ooit nog aangewerkt en/of terug verdient?
En dan moesten ze nog eens grondig gaan verbouwen...pffff.
De moeder/schoonmoeder? zei nog even tussen neus en lippen door: ze gaan terug naar de jaren 40! jaja..tsss...

Wij hopen in ieder geval dat jullie het gaan redden!
Zal niet eenvoudig worden denk ik.
Lubnik is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-10-07, 22:37   #208
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Lubnik schreef:
Bericht bekijken
140.000!!!!! euro betaald voor deze boerderij?Kolere!!!
Hoe weet je dat nou weer ? Nou ja het is niet weinig, maar er zit natuurlijk ook wel een flink lappie grond bij. Je hebt een boerderij, met grond, een camping en straks een paar mooie appartementen. Ach ja, zoals ze in de uitzending al zeiden, het is wat een gek ervoor geeft.
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-10-07, 22:43   #209
VIP Lid

jan nijdam's avatar

Nationaliteit:
Ik vond het een prima uitzending. Jullie kwamen heel positief over. Veel succes gewenst.
jan nijdam is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-10-07, 22:45   #210
VIP Lid

paula's avatar

Nationaliteit:
Inderdaad was het eigenlijk allemaal behoorlijk positief.
Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen!
Succes in elk geval voor de toekomst.
paula is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels