|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Ik ben reuze benieuwd naar de uitzending en ga zeker kijken, even nog... wordt de uitzending ook nog herhaald, of is het eenmalig?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pivonist
|
Als alles goed gaat kan ik ook kijken, heb een kaart van nl tv, ben benieuwd.
|
|
|
|
#13 |
|
Lid
|
Ik weet niet of de uitzendig wordt herhaald maar ik weet dat de oude uitzendingen op het internet te bekijken zijn. De kwaliteit van het geluid van vorige afleveringen was niet super maar dat kan ook aan onze computer liggen.
Vergeten te vermelden: in de zomervakantie was het programma ook te zien op BVN, weet niet of dit nog zo is. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Moderator
|
Afgelopen doderdag gekeken.
Net als in eerdere afleveringen vond ik dat deze mensen meer idealen dan plannen hadden. Toch hoop ik van harte voor hun dat de ijssalon een succes wordt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Legende
|
Ik vertrek op 28/Sep/2006
Wanneer Peter Jordaan hoort dat hij na veertig jaar trouwe dienst pas veel later dan beloofd met pensioen mag, besluiten hij en zijn vrouw Hetty dat het in Nederland genoeg is.
Ze vertrekken, zonder de taal te spreken, naar Tsjechië, om daar een camping over te nemen. Deze is in zeer vervallen staat en het terrein met zevenenvijftig huisjes moet grondig aangepakt worden. Er is geen water of elektriciteit en door de hevige sneeuwval komt het werk maar langzaam op gang. Tot overmaat van ramp is Tsjechië nog bureaucratischer dan Nederland en worden de koopcontracten maar niet ondertekend door de vorige eigenaar. Maar met de komst van de zon, hoopt het echtpaar ook de eerste gasten te mogen verwelkomen. Lukt het hen de taalkloof te overbruggen en reizigers binnen te krijgen? Bron: Tros TV |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Forum Freak
|
Ik ben heel benieuwd en ga wel kijken (als ik het niet vergeet, we kijken maar zo weinig tv!!!).
|
|
|
#19 |
|
Moderator
|
Een hele leuke uitzending! Ik moest erg lachen om de misverstanden met de Tsjechische beheerder en hoe jullie er gewoon in het Nederlands en Tsjechisch samen toch uitkwamen.
![]() Mijn bewondering voor de familie Jordaan, hoor... Wat een werk en wat een leuke camping! Mijn complimenten! Hoe loopt de camping nu, vraag ik me af?
|