![]() |
|
|
#81 |
|
Nieuw Lid
|
Afgelopen weekend was "The Old Timers Jazzband uit Praag" voor enkele optredens in Epe en omgeving. De band is al in de zestiger jaren opgericht en bestaat uit 6 zeer ervaren muzikanten. Wij hebben erg genoten van een optreden van deze jazzband. Er kwam veel publiek op af. In 2007 is deze band ook al in Epe geweest. We waren net terug van een korte vakantie in Tsjechië toen we heel toevallig lazen over dit optreden. Het is nu al bekend dat T.O.T.-jazzband volgend jaar juli opnieuw naar Epe zal komen. Voor degenen die meer willen weten: www.oldtimersjazzband.cz
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Hier Bijvoorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=KehPK-2wf-M of hier http://www.youtube.com/watch?v=mM3bW...eature=related En hier is de tekst (voor degenen die nog steeds niet willen geloven dat Danial N. gewoon een erge nazi-skin was - en volgens mij nog steeds is...) Daniel Landa - Bílá Síla Nic ve zlým proti turistům, když se sem chtěj podívat, jenže není možný tady žít a taky pracovat, co to bylo za ránu, kdo nám to sem z dálky spad černý oči, černý tělo to není můj kamarád. Bílá liga, bílá síla bílá liga, bílá síla bílá liga je bílá bílá vyčisti si boty, vnich tvoje síla bílá síla mě zaslepila, černou duši mi vybělila. Morálku maj jinou vychování taky, jak my nikdy nebudou nevěř na zázraky, a za křivý slovo to tě nožem pobodaj tak proč nám sem zabijáky posílaj. Bílá liga, bílá síla bílá liga, bílá síla bílá liga je bílá bílá vyčisti si boty, vnich tvoje síla bílá síla mě zaslepila, černou duši mi vybělila. Morálku maj jinou vychování taky, jak my nikdy nebudou, nevěř na zázraky a za křivý slovo to tě nožem pobodaj, tak proč nám sem zabijáky posílaj. Bílá liga, bílá síla bílá liga, bílá síla bílá liga je bílá bílá vyčisti si boty, vnich tvoje síla bílá síla mě zaslepila, černou duši mi vybělila. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Actief Lid
|
in de 3 weken dat we in ons huisje aan het verbouwen waren, hadden we op een avond de buren uitgenodigd.
Heel gezellig, ze brengen allerlei hapje mee. allerlei sterke drank. heel gezellig vooral op het laatst 1 buurman pakt de "trekharmonica" en begint te spelen en te zingen. Heeeeell gezllig,alleen verstaan lukt niet,maar gewoon op melodie mee neurieen of dansen.....
|
|
|
#84 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#85 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi!
Ik heb 2 jaar geleden de (toen nieuwe) Cd gekocht van Eva Farna. Deze tiener is te vergelijken met Avril Lavigne. Teksten versta ik (nog) niet, maar ik weet dat ze niet veel diepgang hebben, het is echt een tiener idool. Ze zingt op haar nieuwe CD helaas erg veel Pools, die heb ik dus ook niet gekocht, dan raak ik alleen maar in de war met de taal. Groeten Kirsten |
|
|
|