![]() |
|
|
#11 | |
|
Actief Lid
|
Re: Ik zoek namen van Tsjechische bands / artiesten
Citaat:
[/ QUOTE ] Wauw, bedankt allemaal voor de namen en omschrijvingen Frank en Juan, ik denk dat ik Dan Barta in elk geval aan ga schaffen. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Volwaardig Lid
|
www.freemusic.cz
veel soorten, en down te loaden! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Volwaardig Lid
|
Probeer ook hier te kijken, ze maken ook goede muziek (Divokej Bill) http://revue.idnes.cz/hudba.asp?r=hu...a&r2=hudba
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
tijdens men laatste trip heb ik ondervonden dat daniel landa ontzettend populair is bij de jeugd ginds.... . en heb er trouwens er een zeer mooie clip gezien... jo ulice of zoiets....
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
ikzelf ben fan van de CD 'Krtek zpiva pisnicky' gezongen door Krtek hemzelve (wel met een beetje hulp van Nohavica en een paar andere
). misschien meer iets voor de piepkleinen onder ons, maar ik vind het alleszins machtig!!! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
VIP Lid
|
Re: Ik zoek namen van Tsjechische bands / artieste
aan de videoclip van jo ulice wel te zien
). blijkbaar toch enorm populair in tsjechie en bedankt voor je info nesta.. . |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Super Lid
|
Re: Ik zoek namen van Tsjechische bands / artieste
Citaat:
Het is voor de Tsjechen algemeen bekend, dat Daniel Landa een neo-nazi verleden heeft. Maar of hij daarin nog actief is... geen idee. Nu is hij zanger en musicalster. Ik heb een paar liedjes van hem gehoord. Mooie nummers. Zover ik daar over kan beoordelen zaten er geen teksten tussen die tot rassenhaat zouden aanzetten. Van Karel Gott (jawel ), Daniel Hulka, Iveta Bartosova en Turbo heb ik vroeger veel CD's gekocht.Maar ze hebben de laatste paar jaar niks nieuws uitgebracht. Alleen maar CD's die al eerder uitgebracht zijn, maar dan met een of meerdere ' bonus' nummers. ![]() En dan de pianist Jiri Malasek: als ik naar zijn muziek luister, dan moet ik steeds denken aan de muziek die gebruikt werd in oude Tsjechische films. Weet iemand of zijn muziek op CD is uitgebracht? |
|
|
|
|