|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Super Lid
|
In Bontonland op Wenzelslasplein verkopen ze T-shirts met Krtek er op. Niet alleen in kindermaat
![]()
|
|
|
|
|
#23 |
|
Super Lid
|
Vaclavske Namesti is een bekende plein in Praag. Lijkt meer op een boulevard. Je hebt daar het Nationaal museum en een beeld van heilige Vaclav op z'n paard. Bontonland zit echter op de hoek van de straat Na Prikope.
![]()
|
|
|
#24 |
|
Nieuw Lid
|
Tja, ik kon ze niet meer vinden
buuuhMaar, ik heb ze wel op een Tsjechische mailorder site gevonden. DVD 1-5 bevat ze bijna allemaal: http://daemen.student.utwente.nl/krtek en er zijn ook videos, maar daarvan kan ik niet vinden wat er op staat... DVD's kosten wel wat, 500-600 CZK per stuk, maar er staan ook steeds minstens 8 KRTEK filmpjes op ![]() Misschien bestel ik ze lekker toch... nog ff nadenken, wordt wel duur... ![]() Krtek is weer big bussiness. Heb een jaar geleden voor bijna niets een enorme pluche krtek besteld, maar nu kost alles veel. Zag ook dat er een duitse Krtek fan-website is gesloten omdat de studios van Zdenek Miller hen samen met ZDF/ARD willen aanklagen :traan: |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Super Lid
|
Een DVD van Krtek wordt momenteel op Marktplaats aangeboden. Hoogste bod tot nu toe: 6 Euro (MM-prijs 4,99)
|
|
|
#26 |
|
Gast
|
Krtek-dvd bij de HEMA
Hallo,
Mijn man was eindelijk blij dat we niet meer in Tsjechie zijn, en dus niet iedere speelgoedwinkel binnen moesten te lopen voor Krteksouvenirs. Maar gisteren was ik bij de hema en wat zag ik daar: Het molletje op dvd! 4,95. Van Lumiere uit Belgie! Er staat deel een op dus wacht al met smart op deel 2! groetjes Monique PS: Ik hoorde dat ze ook bij de mediamarkt dvd's hadden van Krtek. zijn dat ook delen? En welke uitgeverij heeft die dvd's uitgegeven? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Super Lid
|
Dat is dezelfde DVD dat ze in Mediamarkt ook hebben voor zelfde prijs. Of zouden moeten hebben. Deel 2 is al lang uitgekomen.
Ook in Blokker hebben ze deze Krtek DVD's
|
|
|
#28 |
|
Gast
|
Hallo,
Helaas is hier geen mediamarkt in de buurt! Maar maandag ga ik meteen even bij de blokker kijken. Op de site van Lumiere(uitgever) staat dat deel 2 binnenkort uitkomt(berichtdatum is in maart) en dat dit jaar ook nog 3 en 4 aankomt. http://www.lumiere.be/nl/distributie...q=molletje&p=1 http://www.lumiere.be/nl/distributie/catalogus.dhtml?searched_all=NULL,film_id=606&tab= dvd&q=molletje. Mijn regenachtige middag vandaag was in iedergeval helemaal goed! Lekker naar de dvd gekeken. groetjes |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gast
|
Hallo,
Als je bij de zoekfunctie op www.bol.com dvd en het molletje intikt krijg je deel 1, 2 en 3 te zien. Hier zijn ze 7,99. Deel 3 is nog niet uit maar wel te reserveren! groetjes |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Actief Lid
|
Gezocht: DVD 's van het Molletje (Krtek)
Hallo mensen,
onze kleine meid is helemaal gek van het molletje. We hebben er nu 1 DVD van kunnen vinden, met avontuur in de stad, met de paraplu, met de egel en nog eentje. Deze staan op 1 DVD. Weet iemand of er nog meer verkrijgbaar zijn? en zo ja, waar???? Alvast bedankt Gr. Raymond, Veronika, Melanie |
|
|
|