![]() |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Ja, ik weet het, maar ik wilde het nog even geheim houden, tot ik weet of ik ook werkelijk te zien ben of dat ze me eruit hebben geknipt. En als ik in beeld kom, dan moet het natuurlijk wel een beetje om aan te zien zijn. Ik wacht af....
![]()
|
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
O Gerrit dan heb ik me dus gruwelijk vergist, ik dacht dat jij dat mannetje was achter het draaiorgel.
![]()
|
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
|
We houden het in de gaten, ik ben in ieder geval heel erg benieuwd.
|
|
|
|
#15 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
En Gerrit, weet je al wat en wanneer.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Hallo fans.....
![]() Helaas helaas, ook in de tweede aflevering van Time Out over Berlijn, naast Praag(niet meer ) één van de mooiste steden van Europa, ben ik nog niet te zien. Was trouwens wel in de eerste heel even op de achtergrond in beeld, bij het stukje over de Gendarmenmarkt sta ik op het eind links onder in beeld met de presentator te praten, lichtgekleurde sweater met witte mouwen, voor wie het weten wil...Ik moet nu snel weer terug naar de make-up en ![]()
|
|
|
|
#17 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Haha niet te veel rouge en mascara op late brengen he.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
Jouw ogen kan toch niemand overtreffen Sas, met wat voor hulpmiddelen dan ook...
![]() Ja, aflevering 4, bijna op het einde ben ik te zien, ik heb zelfs tekst!! ![]() Ik had toen nog wel erg last van hooikoorts, dus let ff niet op mijn "gesnuif":snik:
|
|
|
|
#19 |
|
Super Lid
|
Echt heel leuk Gerrit, alsof het je dagelijks werk is.
Niet vergeten he. kopie voor Simon.
|
|