|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
A very good film. I recommend to see it. It is a bit less in quality than Kolja was but perhaps thats always a point of view comparing the first and shining bright thing to the following.
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Deze filmrecensie heb ik uit de VPRO-gids.
Ik heb het gescand - weet geen andere manier. in de zandbak bleek dat de tekst gelukkig vergroot kan worden zodat het toch goed te lezen is. leeg1.jpg leeg2.jpg Als je op de afbeeldingen klikt, dan wordt het eerst 1x vergroot. Bij de tweede keer klikken is het echt goed. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
In de voorjaarsvakantie heb ik de film in Praag gezien, tsjechisch gesproken, niet ondertiteld.
Morgen ga ik in Utrecht, daar draait hij 's middags en om 19.15 uur. Nu met nederlandse ondertiteling en tsjechisch gesproken. ![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
|
In Amsterdam, Cinecenter, draait ie ook. Ben van plan om daar binnenkort naar toe te gaan. Zijn er meerdere mensen die naar deze film gaan (Amsterdam of andere stad)?
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
Ik ga binnenkort in Nijmegen kijken.
Lux Nijmegen
|
|
|
|
|
#16 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Vanavond ben ik (voor de tweede keer) naar Vratné Lahve geweest.
Na m'n les tsjechisch met de leraar en nog een leerling. Weer erg genoten van de beelden van Praag. En door de nederlands ondertiteling nu veel meer tsjechisch opgepikt. Wat mij betreft zeker een aanrader voor iedereen die tsjechisch leert! (het nuttige met het aangename...) Ik vind het een erg leuke film. |
|
|
|