![]() |
|
|
#21 |
|
CZ Moderator
|
Vorig jaar tijdens het kanoën kwamen we de set van 'Tristan en Isolde' tegen aan de Berounka rivier. De film zal qua setting zeker mooi zijn (acteerwerk merken we vanzelf...) maar ze hebben er een vreselijke zooi achtergelaten, dat is de minder mooie zijde van Hollywood.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
VIP Lid
|
Hostel heb hem van het weekend dan eindelijk gezien. Ik denk ik ga er eens goed voor zitten want het moet een oh zo goeie film zijn. En ja ik ben Tarantino fan dus zodra zijn naam er in voorkomt dan moet ik het gezien hebben.
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen met hoe slecht ik die film vond. De hele film is opgenomen in Praag. Het begin in Amsterdam is ook allemaal in Praag opgenomen. Er wordt Duits gesproken i.p.v. Nederlands. Er wordt Tsjechische gesproken i.p.v. Slovaaks echt slecht. Weten die Amerikanen veel, zijn genoeg anderen die het wel weten. Meesten Amerikanen weten toch niet hoe Amsterdam er uit ziet dus voldeed Praag ook wel voor ze. Dan moet het Bratislava voorstellen een of ander dorp net buiten Praag. Alsof de landen voor schut worden gezet ofzo. Er zat helemaal geen verhaal in. De achterliggende gedachten achter het martellen slaat ook nergens op. Alles en iedereen is corrupt, waarom ze het doen wordt ook niet duidelijk en waar ze al het geld vandaan halen ook niet. Damn heb lang niet zo'n slechte film gezien.
|
|
|
|
#23 |
|
Legende
|
Buitenlandse films, opgenomen in Tsjechië
bron : Prague Daily Monitor
http://www.praguemonitor.com/ctk/?st...43098i20061011 de opnames voor de film 'romantische komedie Good Grief zijn begonnen. ook worden hiervoor opnames gemaakt in milaan. van de week is Julia Roberts, als 1 van de hoofdrolspelers, aangekomen in Praag.
|
|
|
|
#24 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
#25 |
|
Forum Freak
|
Laura, zo zijn de meeste Amerikaanse films die in Tsjechië zijn opgenomen toch?
![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Actief Lid
|
Lukas 14 nog 14
|
|
|
#27 |
|
Forum Freak
|
En er zijn nog veel films in productie die nog uitmoeten komen
Comfortably Numb Last Holiday The Runelords Therese Raquin En bijv. de films A sound of thunder, The Brothers Grimm enz. zijn ook gefilmd in Tsjechië Voor een compleet overzicht klik hier |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nieuw Lid
|
Films in Tsjechie
kijk eens op www.barrandov.cz daar staan meer films op.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Forum Freak
|
Van Helsing
Vrijdagavond 10 november 20.30 Rtl 5 wordt de film Van Helsing uitgezonden, deze film is (zoals eerder in deze topic besproken) voor een gedeelte in Praag opgenomen.
http://www.filmtotaal.nl/module.php?...lm=Van_Helsing http://www.vanhelsing.net/
|
|
|
|
#30 |
|
Forum Freak
|
Oh Esther, ik heb deze film gezien, wist toen niet dat hij voor een gedeelte in Praag was opgenomen.
Wat vond ik het een draak van een film, echt vreselijk. Ronald vond hem geweldig! Zo zie je smaken verschillen. Jaimy maakt er nog weleens grapjes over als ik vervelend doe;"Pas op want ik zet Van Helsing op". Brrrr.
|