|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#13 |
|
Legende
|
Deze zomer werd in Praag door Goo Bon-geun en Kim Yang de film Lovers in Prague gedraaid. Deze is nu uitgebracht en loopt op de Zuid - Koreaanse tv als soap. http://www.hancinema.net/korean_dram...e.php#pictures
Als je op deze link klikt en je klikt verder op Slideshow kun je een aantal foto's bekijken uit de film. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
Het is al heel lang geleden en ik weet ook niet hoe die film heet maar het was een slechte amerikaanse film over een familie die naar Oostenrijk vanuit Amerika verhuisde met alle gevolgen van dien maar wat mij toen verbaasde..
Een scene uit de film: De vader staat met de kinderen op de straat en zegt: Is Vienna niet mooi? En achter hun zie ik Rudolfinum!!! (concertzaal in Praag)
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
O.a. de volgende films worden nu in de Praagse Barrandov studios opgenomen :
"Young Hannibal," vierde in de Hannibal Lector serie en "The Omen 666," een remake van de "The Omen" uit 1976. Dit jaar is daar ook de film "Doom" opgenomen.
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
Om het lijstje te actualiseren:
- Hostel (low budget film geheel in Tsjechië opgenomen) en de prachtige film - The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe Deze is gedeeltelijk in Auckland, Nieuw-Zeeland en Tsjechië opgenomen. Met name de winter scènes zijn opgenomen op de prachtige locatie in Adršpach).
|
|
|
#20 |
|
Super Lid
|
LAST HOLIDAY met Queen Latifah.
Georgie Byrd leidt een saai leven. Als ze te horen krijgt dat ze nog maar een paar weken te leven heeft besluit ze om op grootse manier te sterven. Ze gaat naar Europa voor een droomvakantie en doet van alles waarvan ze alleen maar durfde te dromen. Ze overnacht (o.a.) in grandhotel Pupp in Karlovy Vary (Trailer via bovenstaande link)
|