|
|
#11 |
|
Moderator
|
zoals ik hierboven al schreef: Talacko in Praag. is bij uitstek een goede leverancier van bladmuziek (klassiek). Of je nu een orkestpartituur, duet, kwartet of solfege-methodieken nodig hebt. Via de link die ik bijgevoegd heb, krijg je alle info.
als je nog in NL bent (weet niet wanneer en waar je die muziek nodig hebt) dan advisieer ik je toch Broekmans en van Poppel in Amsterdam te benaderen - misschien is dat sneller succes
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
bladmuziek in Liberec
In Liberec heb je ook een goede muziekzaak met veel bladmuziek. Of ze dit specifieke stuk hebben weet ik niet. De naam van de zaak weet ik even zo gauw niet en hun telefoonnummer zou ik kunnen achterhalen via tsjechische vrienden. Als dit nodig is hoor ik het van je (evt. via PM).
Succes! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Bladmuziek voor trekharmonica
Wie weet of heeft voor mij informatie waar ik bladmuziek (liefst cijfernotatie) voor trekharmonica kan krijgen.
Als ik in Tsjechië of Slowakije ben heb ik altijd mijn trekharmonica bij me, speel dan ook regelmatig ergens onze (Nederlandse of Duitse) liedjes, maar Tsjechie heeft zoveel mooi volksliedjes, bv gezongen door Senzus of Luce, welke ik graag wil spelen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Heb je de
zoekfunctie
op dit forum al geprobeerd? (rechtsboven, in de balk)
Als je daar op 'bladmuziek' zoekt krijg je een aantal berichten met tips ![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
Trekharmonica
Is er nu niemand op dit forum die trekharmonica speelt?
en mij met bladmuziek (cijfernotatie) kan helpen? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
Antwoord op de vragen van JvanRenssen en Tomm,
naast/tegen de Petrinheuvel in Praag is een klein muziekwinkeltje, waar ze HEEL VEEL bladmuziek hebben, en ook muziekinstrumenten (dan moet je er wel even om vragen, de man achter de toonbank doet alsof hij Engels spreekt, maar het is zekerwel handig als je wat tsjechisch beheerst (of anders iemand meeneemt die dat beheerst)). ik weet zeker dat ze daar Haydn hebben (hele orkestpartituren én per instrument), maar voornamelijk alle Tsjechische componisten. ikheb er zelf oa een 'boek' met bladmuziek van anonieme 17e eeuwse componisten uit Praag gekocht, voor omgerekend niet eens een euro. . (echt vette muziek, maar dat terzijde).nou het probleem : de naam van 't winkeltje, ik weet dat ze een site hebben?? omschrijving dan maar: het winkel zit náást een tramhalte, volgens mij Újezd, of 1 verder of 1 terug met lijn 6. Succes ermee!! ps. ja, een trip naar Praag moet je maar even ervoor over hebben. ![]() |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Legende
|
Citaat:
Capriccio Music Publishers Ujezd 15 Praha Buy your used sheet music here! Een site ervan heb ik echter niet gevonden.
|
|
|
|
#20 |
|
Moderator
|
Voor de liefhebbers:
Capriccio heeft als website http://www.noty.cz/ Geen engelse versie, by the way. Is een leuke "antikvariaat" (annex kavárna) waar je inderdaad wel iets kunt ontdekken.
|