Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Onroerend Goed
Heb je weer zoiets

Heb je weer zoiets

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 21-10-07, 14:31   #11
Actief Lid

feertje22's avatar

Nationaliteit:
Hallo Carlo

Bedankt voor je reactie.

Het huis is idd van een Nederlander, dat vertelde Jarmila (EuReality) mij al. Dat Eureality best wel betrouwbaar is, is goed om te horen. Ik had dat geluid al vaker gehoord maar voorzichtigheid kan nooit geen kwaad.
(ja ik weet dat sommige forumleden niemand betrouwbaar vinden maar dat terzijde)

Ik probeer alleen maar dit object zo goed mogelijk in beeld te krijgen en probeer alles wat maar mogelijk is na te trekken. Vandaar dat ik deze topic ook gestart ben.

We komen er wel hoor.

Martin

Citaat:
char schreef:
Bericht bekijken
De vraagprijs is incl. 80% van de inboedel, dus dat scheelt ook weer. Ligt er natuurlijk wel aan, waar die 20% uit bestaat, die ze er uit halen!!
Ik vermoed alle apparatuur (magnetron koeler vriezer ect. )
feertje22 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-10-07, 17:00   #12
VIP Lid

char's avatar

Nationaliteit:
sneeuw

Wanneer je bij dit huis in Desna gaat kijken, kijk dan even naar de afstand tussen het huis en de weg! Bij flinke sneeuwval, en men strooit daar niet, maar men schuift de sneeuw opzij, dan loop je het risico dat er een flinke berg sneeuw tegen het huis aan komt te liggen!! Met alle gevolgen vandien!! Voor actuele informatie over wel of geen sneeuw: www.holidayinfo.cz
Succes!! Carlo

P.s. Eureality heeft ook voldoende "kennis" in huis, om de bouwkundige staat van een huis te beoordelen.

Bericht 21-10-07 om 17:09 aangepast door char.
char is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-10-07, 17:04   #13
Actief Lid

feertje22's avatar

Nationaliteit:
Bedankt Char voor de reactie.

Ik had al gezien ( op foto's) dat ze bij sneeuw van die schotten tegen het huis zetten. We waren er al achter dat dit was voor die sneeuw een beetje van de muur af te houden.

http://www.eureality.cz/sale.php?l=2&id=58

Kijk maar eens naar die sneeuwfoto's

Char:

Bericht 21-10-07 om 18:42 aangepast door feertje22.
Reden: weet ie wel
Oud 21-10-07, 19:07   #14
Volwaardig Lid

Fera's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
curious schreef:
Bericht bekijken
welkom in Tsjechië
en na aankoop meestal 2 jaar komt de rest van het Tsjechisch verrassingspakket.
ps: het zal je nu wel langzaam duidelijk worden.
Sorry, maar mij is het nog steeds niet duidelijk! Op wat voor onaangename verrassingen zouden wij op kunnen rekenen dan? Noem eens een paar onderdelen uit dat verrassingspakketje.

Brr, ik hou niet van dit soort berichten, dan krijg ik het spaans benauwd en dat in Nederland over iets in Tsjechië.

Fera (de echte Feertje dus, hahaha)
Oud 21-10-07, 19:24   #15
Lid

BenGrob's avatar

Nationaliteit:
Ik zeg maar wat ze mij zeggen hé. Maar tijdens onze eigen zoektocht afgelopen vakantie hebben we zelf ook iets soortgelijks meegmaakt. Een boerderij op 2500 m² grond met mogelijkheid van aankoop 16ha. De dag nadien gaan we met een andere makelaar naar een ander pand (dachten we) in zelfde dorp kijken. Wat blijkt dat het over hetzelfde pand gaat, met 1800 m² grond en de mogelijkheid van maar 6ha bij te kopen. De prijs verschilt in beide gevallen ontzettend en de grond blijkt ineens niet meer dezelfde vorm, edm meer te hebben.
Nu is het blijkbaar heel courant in Tsjechië dat vanaf het moment dat het geweten is dat er een pand te koop staat en charlatans opspringen. Die nemen dan foto's zetten die op hun website en plakken er een eigen prijs op. Als ze dan een koper hebben dan gaan ze daarmee naar de verkoper (dat zijn soms naïeve oudere mensen). En ze zeggen dan dat er een geïnteresseerde is. Let wel dat er dan tussendoor en onderdoor extra geld dient betaald te worden aan die "makelaar". Vals spelers zijn dat. Ze MISBRUIKEN het vertrouwen van enerzijds hun eigen mensen en dat van de kopers.

Ik ben ondertussen in zee gegaan met een makelaar van
Evropský klub realitních kanceláří. Werken wereldwijd en hebben een tolk met wie ze samenwerken. Zeer competente mensen. Wij worden echt in de watten gelegd. Ik voeg hun site toe (http://www.ekrk.cz/).

Goed informeren is de boodschap, op meerdere plaatsen je oor te luisteren leggen, goed nadenken, ...

Hopelijk ben je iets met mijn uitleg. Is los uit de pols geschreven.

Succes Ben
BenGrob is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-10-07, 19:28   #16
Actief Lid

feertje22's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
BenGrob schreef:
Bericht bekijken
Zeer competente mensen. Wij worden echt in de watten gelegd.
Ik ken Matthieu Knap en daar hebben we al contact mee gehad.
Oud 21-10-07, 19:31   #17
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
BenGrob schreef:
Bericht bekijken
Ik ben ondertussen in zee gegaan met een makelaar van Evropský klub realitních kanceláří.
Hier staat een gans topic over EKRK, maar dat wisten jullie allicht.
Oud 21-10-07, 19:32   #18
Actief Lid

feertje22's avatar

Nationaliteit:
yep
Oud 22-10-07, 20:46   #19
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Beste forumleden,

Hiermee mijn eertse bericht op deze leuke en informatieve site.
Wil ik graag reageren omtrend Eureality. Als goede klant van Eureality en Jarmila moet ik dit toch even kwijt. Jammer dat jullie zo reageren en niet daad werkelijk informeren hoe het nu echt zit. Ik heb wel even de moeite genomen om te informeren en het zit als volgt: Het huis staat te koop vanaf augustus 2006 bij Eureality. Zij hebben de verkoop exclusief. Waarschijnlijk hebben de Nederlandse agenten toen nog in dienst zijnde bij Eureality deze geplaatst. Jarmila is zeer geschokt van deze advertentie en weet hier niets van. De juiste prijs van het huis is wat op de website van Eureality is vermeld. Ik hoop dat ik hierbij een positive reactie geplaatst heb en dat jullie hiermee wat kunnen doen. Sterkte
carel1 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-10-07, 20:53   #20
Actief Lid

feertje22's avatar

Nationaliteit:
Dag Carel,

Welkom op dit forum,

Ik heb Jarmila vandaag nog aan de telefoon gehad. Vrijdag gaan we kijken naar die woning. Ik heb dus daadwerkelijk bij haar geïnformeerd naar het hoe en waarom.

Ik denk dat Jarmila niet zo geschokt hoeft te zijn Want volgens mij is het zo dat die andere (Nederlandse) site het Object "gejat" heeft van Eureality.

Zoals ergens in deze topic al gezegd werd, is op die site het referentienummer nl. hetzelfde. Wel is het object al te koop vanaf januari dus hoe je aan augustus komt is mij een raadsel. Dat wil ik dan graag van je horen.
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed