|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Actief Lid
|
Nou Char, deze foto is vanaf het balkon genomen van ons huis. Dit is de tuin en de "bunkers" die je ziet is een opslag voor hout etc., 2 grotten gemaakt van zandsteenblokken. Schitterend zoals Pepo al meldde.
De linker grot wordt opgemetseld met dezelfde stenen en wordt een fietsenberging cq opslag voor gereedschap. Bericht 18-11-07 om 15:39 aangepast door love tsjechië. Reden: typefoutje |
|
|
|
|
|
#42 |
|
VIP Lid
|
Bedankt voor de uitleg!!.. Ik dacht echt, dat ik in de maling genomen werd!
Char... |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Actief Lid
|
Wij hebben 10000m2. En dat wilden we ook graag. Wij houden heel veel van dieren, dus die hebben lekker de ruimte. We hebben nu 4 schapen en 3 geiten. In het voorjaar komen daar nog een aantal bij. We hadden wel het enorme geluk dat iemand in het dorp ook helemaal gek is van dieren. Zij had geen grond.
Zij kan nu ook haar droom laten uitkomen. De dieren zijn van ons samen, de grond is van ons en zij zorgt voor de dieren als wij er niet zijn. En als we over een paar jaar daar gaan wonen, kunnen we gezamenlijk voor de dieren zorgen. Nu is er ook nog grond over voor een tuin en een groentetuin, want dat vind ik ook heel leuk. Ik vind het heerlijk om de hele dag buiten te werken en mijn vriend gelukkig ook. Voor mij is dit echt "a dream came true"! |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nieuw Lid
|
Het gaat om het GENIETEN. Ik kijk dan ook mooi over de niet gemaaide grond uit over het dal; af en toe steekt er een ree het kopje uit het hoge gras. De meeste m2 (van de 4000) zijn niet gemaaid. Bij het huis kan ik nog heerlijk wat tuinieren en voor de rest kan ik uren rondkijken en nietsdoen!
|
|
|
|