|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
Actief Lid
|
Ook wij hebben "maar" 480 m2 grond. Het meeste daarvan voor ons huis. We hebben nog +/-1200 m2 achter ons huis liggen dat al 30 jaar onderhouden werd door de vorige bewoners (die hebben geen idee wie de eigenaar is) tevens is de oprit naar ons huis van deze mysterieuze eigenaar (wat wel wat minder is). Maar we kunnen nu van deze grond genieten, al kan er altijd een eigenaar om de hoek komen kijken en de grond opeisen. Wij hebben genoeg aan de 480 m2, dus als de eigenaar langs komt, dan veel plezier ermee en onderhoudt de rest maar!!
Maar misschien dat we in de toekomst nog wel contact proberen te zoeken, maar voor nu hebben we een prachtige tuin en midden in het natuurgebied Kokorin, dus voldoende natuur om ons heen. Binnen 50 m1 lopen we zo de prachtige natuurgebieden in. Perfect voor ons. Moet je kijken wat een mooie tuin we nu hebben. Meer als zat en dan met die mooie togen!! Dus nog 2 tevreden hollanders met een klein beetje grond!! |
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Moderator
|
Nee, Char, wat je ziet, is een makelaar. De bunker, die jij eigenlijk niet ziet, zo te zien, zijn volgens mij een aantal echte, prachtige zandsteen blokken (pískovec), die op veel plaatsen rond Kokorin voorkomen Wees er zuinig op.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Moderator
|
Oeps... Per ongeluk Char's berichtje (waar pepo hierboven op reageert) verwijderd. Het was slechts een onbetekenend verhaaltje van drie kantjes, dus daar zal hij blij mee zijn.
Neemt u mij niet kwalijk... ![]() |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Pivonist
|
Nou gezien de meeste reacties valt het met de "grootgrondbezitters" wel mee, we blijven zuinige Hollanders
![]() |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Super Lid
|
Wij hebben nu 10000m2, maar dat was uitbreiding wegens mijn hobby ( als Doni tenminste niet met z'n laptop langskomt ).
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
VIP Lid
|
He PUNK!
Mijn reactie was ongeveer zo:
Is dit een tuin. Het huis, Of hebben jullie een "open" bunker gekocht?... Char. Char, is misschien aan een nieuwe bril toe.... Inderdaad... 3 kantjes!...Tenminste, qua typtijd voor mij !!.. |
|
|
|