Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Onroerend Goed
Visum nodig voor perceelregistratie kadaster?

Visum nodig voor perceelregistratie kadaster?

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 18-12-07, 13:15   #11
Lid

henkgrol's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
hendrik1982 schreef:
Bericht bekijken
Welk adres hebben jullie eigenlijk gebruikt om een verblijfsvergunning te krijgen? Je moet immers eerst een verblijfsvergunning hebben voordat je het huis bij het kadaster kan registreren om dat adres te gebruiken.

Wij moesten eerst een postadres kopen voor een jaar om een verblijfsvergunning te kunnen krijgen.
????? daar snap ik niets van? wij hebben een verblijfsvergunning juist aangevraag vóór we het kooptraject serieuser ingingen om problemen te voorkomen. Deze verblijfsvergunning staat 'gewoon' op ons hollandse adres.
henkgrol is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-12-07, 13:36   #12
Volwaardig Lid

hendrik1982's avatar

Nationaliteit:
Bij de politie in Joblonec Nad Nisou werd ons verteld dat we een verblijf adres moesten hebben voor het verkrijgen van een verblijfsvergunning. Deze moest voor minimaal een jaar zijn. Ik vind het ook krom en vraag me daarom af hoe jullie dat hebben gedaan.
hendrik1982 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-12-07, 13:53   #13
VIP Lid

paula's avatar

Nationaliteit:
Op de verblijfsvergunning wordt een CZ adres vermeldt!
Vaak kun je d.m.v. een "huur"contract met de verkoper het direct op het adres van het te kopen huis zetten.
paula is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-12-07, 05:59   #14
Lid

henkgrol's avatar

Nationaliteit:
En toch heb ik al een jaar een verblijfsvergunning, terwijl ik pas vrijdag een koopcontract ga tekenen voor mijn huis in Tsjechie. Ik zal vanavond het papiertje er eens bijpakken maar ik waag te betwijfelen of er wel een adres op staat.

@henkdrik1982: ik heb het gehele traject van verblijfsvergunning/bankrekening openen e.d. geregeld via/met behulp van Jarmila, EUReality.

Groet,

Henk
henkgrol is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed