|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#12 |
|
Natuurlijk kan ik de grafiek op mijn eigen huis loslaten.
Je kan precies bepalen of de prijs die gevraagd wordt de juiste is ten opzichte van de aankoopprijs. Tenslotte is er in het huis geinvesteerd en kan je zien of de rendement daarvan goed, beter of slecht is geweest. En over de taxatie hoef je je geen zorgen te maken, zei hij onbeschaamd, ik kan dat beter dan wie dan ook. Maar het gaat in dit geval om de emotionele waarde buitenspel te zetten. |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Misschien kan je inderdaad beter taxeren dan wie ook. Maar ben je dan ook wel objectief? Het gaat tenslotte om je eigen "kotje"....
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Kukel,
Ik wil ook graag een huis in die grafiek zetten om te kijken wat de stijging is. Kun jij mij helpen hoe ik dat moet doen? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
hoi Kukel,
bedankt voor je reactie. Ik hoopte even dat jij die grafiek ook had gebruikt om de waardestijging te kunnen bepalen. Ik heb meer verstand van auto's dan van grafieken, grinnik. En al helemaal deze in het tsjechisch. Maar wie weet is er iemand anders. Ik zou graag willen weten en dan neem ik even een fictief bedrag en situatie: stel je hebt 1 jaar geleden een woning gekocht voor 50.000 euro. De verbouwkosten zijn ook 50.000 euro. Kan ik dan globaal een schatting maken van de huidige waarde (ik weet dat dit natuurlijk van heel veel zaken afhangt, maar ik richt me nu even op de grafiek). alvast bedankt voor jullie hulp weer, hartstikke fijn! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gemiddelde prijsstijging in Tsjechie: ongeveer tussen de 3 a 4 %.
Vrijwel gelijk als in Nederland. Het kan natuurlijk veel meer zijn als je de juiste liefhebber vindt. Groet en een rustig weekend toegewenst. Ik realiseer me opeens dat de verhouding mis is. Aankoop 50.000 en renovatie ook 50.000. Weliswaar een fictief bedrag, maar toch. Dan moet het een bar interessant object zijn om van winst te spreken. Maar wie weet? |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
|
wederom dank!
|