|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Maar jullie kunnen het technische deel toch in overleg met de aannemer doen? En buiten de techniek zou ik voor zover mogelijk je eigen smaak doen, want jij moet daarin wonen en anders denk je steeds: eigenlijk had ik....
Succes hoor met die moeilijke beslissingen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
Het is me inderdaad opgevallen dat in CZ de plavuizen bijna altijd diagonaal gelegd worden, de reden is mij niet bekend.
Ik ben benieuwd of iemand weet waarom dit is of dat ze het gewoon beter vinden staan. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Volwaardig Lid
|
Het voordeel van diagonaal plaatsen is dat als er schuine muren zijn het verloop veel minder opvalt.
lijnenspel van meubilair moet je niet op letten en al zeker niet met vloerkleden want dan ben je verplicht om je kleed precies in het blok te leggen. diagonaal vergroot het oppervlak en als er geen rand tegel komt hou je het rustig. succes |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
In mijn nieuw gebouwde flat (2003, in praag) wilde ik diagonaal gelegde plavuizen hebben, meerprjs "neni problem". Wat bleek, er wordt standaard diagonaal gelegd! Kost meer tegels maar schijnt makelijker te zij bij het meten. Voor mij is de keuze duidelijk, diagonaal!
|
|
|
|