Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Onroerend Goed
Hoe ga ik verwarmen?

Hoe ga ik verwarmen?

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 12-05-08, 13:38   #21
Lid

Nationaliteit:
of misschien, infrarood heaters.
zijn mooie platen die op het plafond worden bevestigd, vraag nachtstroom aan.
In onze appartementen gaan we een mengelmoes doen van, een opgewaardeerde kolenkachel, een houtkachel in gemeenschappelijke ruimte, en denkelijk infrarood platen.

Of, afgelopen zaterdag is er een dakenman geweest, die had het over solar systeem op dak, installatie betaalt bedrijf, en na 5 jaar krijg je geld toe van de stroom die je opwekt en zelf niet gebruikt.
Alleen moet ik dit idee nog uitwerken.
pension rianka is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-05-08, 19:38   #22
Volwaardig Lid

joepvanderven's avatar

Nationaliteit:
centrale verwarming op elektra

deze week kwam er een aannemer langs voor wat offerte,s .Hij had het over een systeem van centrale verwarming d.m.v vloeistof en vloerverwarming/radiatoren zoals we die kennen in de NL .De moederhaard is dan een electrische Hij had er al diverse geplaatst en sprak over weinig onderhoud en een hoog rendement bij lage kosten .Heb nu mijn eigen systeem op electrische vloerverwarming + houtkachel ,was hij er eerder mee gekomen dan had ik wel intresse gehad,Joep
joepvanderven is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed